het volgen van onderwerpen

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

het volgen van onderwerpen

Bericht door bas focal m180 »

Bij volgen van onderwerpen gebeurd het mij weleens dat ik die niet meer eenvoudig terug kan vinden. Omdat er een tijdje niks op is gepost is bv.
Kan er een mogelijkheid bij komen bij het balkje
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Toon nieuwe berichten | Toon je eigen berichten


Onder de noemer ''VOLGEN'' ofzo iets?????
Voor sommige mensen , zoals ik zou dat fijn zijn .
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: het volgen van onderwerpen

Bericht door Ronkel »

bas focal m180 schreef:
Bij volgen van onderwerpen gebeurd het mij weleens dat ik die niet meer eenvoudig terug kan vinden. Omdat er een tijdje niks op is gepost is bv.
Kan er een mogelijkheid bij komen bij het balkje
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Toon nieuwe berichten | Toon je eigen berichten


Onder de noemer ''VOLGEN'' ofzo iets?????
Voor sommige mensen , zoals ik zou dat fijn zijn .
Links bovenaan bij een topic kun je "Abonneer onderwerp" kiezen. Dan krijg je meldingen als er een nieuwe reactie is en staat het in je gebruikerspaneel onder het kopje "Overzicht" en dan "Beheer abonnementen".
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: het volgen van onderwerpen

Bericht door bas focal m180 »

Oke ,mooi.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”