Daarnaast komt er een 5V/2A voeding in voor de squeezebox classic, dmv een LM350.
http://sjostromaudio.com/joomla/index.p ... &Itemid=27
Kastje komt van Modu HiFi-2000.
Deze DAC komt achter mijn Squeezebox Classic en het geheel vervangt de Rotel cd speler.

[update 1]foto's van de vorderingen
