Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ben erg teleurgesteld dat je je bezoek aan het mooie Friesland vanuit daar begint... 
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Als ik de natuurlijk zeer positieve ervaring met Beesterzwaag heb gehad, ga ik natuurlijk op de weg naar huis, via Leeuwarden om er een goed gevoel aan over te houden
Kan ik het toch nog wel bezoeken op een rustige (zon)dag.
Kan ik het toch nog wel bezoeken op een rustige (zon)dag.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Nee, Hans... daar trappen we niet in 
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Moet ik het soms bewijzen door bij je langs te komen??
FF een bakkie doen of zo.
FF een bakkie doen of zo.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Daarom zeg ik het niet... Mensen gaan altijd zo snel naar Groningen omdat men denkt dat Groningen leuker is... Maar Leeuwarden heeft ook veel te bieden. Ik ben, ondanks mijn glorieuze promotiecampagne, vreselijk teleurgesteld dat je niet gekozen hebt voor ons mooie Friesland... (hier hoort een smiley met traantjes maar die is er kennelijk niet...)
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Troost je met de gedachte dat mijn (overleden)schoonvader een geboren Leeuwarder was, en ik meerdere malen in Friesland geweest, mede door werk met Leerlingen door en over de Friese meren gevaren met de bruine vloot, en ook in de vrije tijd
.
Maar Leeuwarden zelf is al wel een jaartje of 25 geleden, ook in Sneek, Bloemenzaken e.d.
Maar Leeuwarden zelf is al wel een jaartje of 25 geleden, ook in Sneek, Bloemenzaken e.d.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Wat sneu voor je, Jan, dat Hans je blik door tranen deed vertroebelen.Leeuwarden schreef:hier hoort een smiley met traantjes maar die is er kennelijk niet...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ik ben heel gevoelig voor zulke dingen, Mario... 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Heel begrijpelijk, Jan. De traantjes biggelden ook niet voor niets over mijn wangen. 
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Boek je een hotel, en dan lees je dit in de krant
Wat de luisterdag al niet teweeg brengt
Dieptepunt hotelmarkt lijkt voorbij
http://www.bndestem.nl/algemeen/economi ... oorbij.ece
Wat de luisterdag al niet teweeg brengt
Dieptepunt hotelmarkt lijkt voorbij
http://www.bndestem.nl/algemeen/economi ... oorbij.ece
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
hannesie schreef:Boek je een hotel, en dan lees je dit in de krant![]()
Wat de luisterdag al niet teweeg brengt
Dieptepunt hotelmarkt lijkt voorbij
http://www.bndestem.nl/algemeen/economi ... oorbij.ece
haha.. waar zo'n luisterdag al niet goed voor is
Lijsten zijn aangepast
als ik wat vergeet dan hoor ik het wel ??
Nog 2 weken en dan is het zover...
Wat hebben nog meer nodig:
1: Naamplaatjes oid ... Sietse ???
2: Stekkerdozen
3: Luidsprekersnoer
4: Interlinks
5:
Alvast eens nadenken over een "noflik" (goed ??) luisterschema
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ah! Ik zie dat mijn cd speler weer mee mag... Eventueel mag ook iemand hem ophalen zodat ie 's ochtends ook al aanwezig is...
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ik zal ff kijken voor die blanco stickers waar ieder zijn/haar naam op kan schrijven. Die kan dan ergens op je borst of zo geplakt worden.
Voorstel luisterschema qua boxen, van klein naar steeds groter?
De eigenaren van versterkers kunnen beter zelf daarbij passende luidspreker snoeren mee nemen.
Eventueel ook stekkerblokken voor de netspanning.
Opstellen van de app. weer voor het podium en niet midden in de zaal.
Voorstel luisterschema qua boxen, van klein naar steeds groter?
De eigenaren van versterkers kunnen beter zelf daarbij passende luidspreker snoeren mee nemen.
Eventueel ook stekkerblokken voor de netspanning.
Opstellen van de app. weer voor het podium en niet midden in de zaal.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
sietse schreef:Voorstel luisterschema qua boxen, van klein naar steeds groter?
Goed plan!
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Leeuwarden schreef:sietse schreef:Voorstel luisterschema qua boxen, van klein naar steeds groter?
Goed plan!
Speaker eigenaren hebben eigenlijk de keuze om sets samen te stellen..
zij kenne de eigenschappen van hun speakers het beste ...lijkt mij
maar op zich een goed plan van sietse
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
lijst is aangepast ...Zweitse schreef:Ik kom ook, groetjes Zweits.
oeps je stond al bij de deelnemers 1x is vast genoeg haha
zo aangepast
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ja, maar dat was met een vraagteken. Ik kom nu zeker.
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
@Weidok,
Zie dat mijn naam op de een of andere manier op de deelnemerslijst gekomen is, maar ik kom - helaas - niet.
groet,
AatV
Zie dat mijn naam op de een of andere manier op de deelnemerslijst gekomen is, maar ik kom - helaas - niet.
groet,
AatV
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
jammerAatV schreef:@Weidok,
Zie dat mijn naam op de een of andere manier op de deelnemerslijst gekomen is, maar ik kom - helaas - niet.
groet,
AatV
zal het aanpassen
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ik neem mee:weidok schreef:hannesie schreef:Boek je een hotel, en dan lees je dit in de krant![]()
Wat de luisterdag al niet teweeg brengt
Dieptepunt hotelmarkt lijkt voorbij
http://www.bndestem.nl/algemeen/economi ... oorbij.ece
haha.. waar zo'n luisterdag al niet goed voor is
Lijsten zijn aangepast
als ik wat vergeet dan hoor ik het wel ??![]()
Nog 2 weken en dan is het zover...
Wat hebben nog meer nodig:
1: Naamplaatjes oid ... Sietse ???
2: Stekkerdozen
3: Luidsprekersnoer
4: Interlinks
5:onderzet tafeltjes oid wie heeft ze ? en wil ze meenemen?
Alvast eens nadenken over een "noflik" (goed ??) luisterschema
1 paar interlinks VdH D102-III
1 paar LS kabels Audiodata LS4 spade/banana 2X3 m
(En nog een berg wat eventueel in de evrkoop mag. Liever dat een van jullie er blij mee is dan dat het hier ligt te nixxen)
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Ik heb toevallig het lijstje van de demo die ik met de Nescio's had met de Audio Vereniging weer op mijn Squeezeserver gezet. Ik kan daar altijd wat bij zetten of afhalen er staan zo een 380 CD's op de schijfweidok schreef:Alvast eens nadenken over een "noflik" (goed ??) luisterschema
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
Tot waneer is inschrijfen mogelijk??
Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag
tot 1 oktober...bas focal m180 schreef:Tot waneer is inschrijfen mogelijk??
dus zeg het maar
