Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Mijn voorkeur

Peiling eindigde op vr 06 aug 2010, 18:50

Zaterdag 18 september 2010
1
7%
Zaterdag 2 oktober 2010
14
93%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Ben erg teleurgesteld dat je je bezoek aan het mooie Friesland vanuit daar begint... :(
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Als ik de natuurlijk zeer positieve ervaring met Beesterzwaag heb gehad, ga ik natuurlijk op de weg naar huis, via Leeuwarden om er een goed gevoel aan over te houden :mrgreen:

Kan ik het toch nog wel bezoeken op een rustige (zon)dag.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Nee, Hans... daar trappen we niet in :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Moet ik het soms bewijzen door bij je langs te komen??

FF een bakkie doen of zo.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Daarom zeg ik het niet... Mensen gaan altijd zo snel naar Groningen omdat men denkt dat Groningen leuker is... Maar Leeuwarden heeft ook veel te bieden. Ik ben, ondanks mijn glorieuze promotiecampagne, vreselijk teleurgesteld dat je niet gekozen hebt voor ons mooie Friesland... (hier hoort een smiley met traantjes maar die is er kennelijk niet...)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Troost je met de gedachte dat mijn (overleden)schoonvader een geboren Leeuwarder was, en ik meerdere malen in Friesland geweest, mede door werk met Leerlingen door en over de Friese meren gevaren met de bruine vloot, en ook in de vrije tijd :mrgreen:.

Maar Leeuwarden zelf is al wel een jaartje of 25 geleden, ook in Sneek, Bloemenzaken e.d.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

:mrgreen: 25 jaar geleden... Je weet niet wat je ziet Hans. Het maar een beetje veranderd :-)
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Marp »

Leeuwarden schreef:
hier hoort een smiley met traantjes maar die is er kennelijk niet...
Wat sneu voor je, Jan, dat Hans je blik door tranen deed vertroebelen. :cry:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Ik ben heel gevoelig voor zulke dingen, Mario... :lol:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Marp »

Heel begrijpelijk, Jan. De traantjes biggelden ook niet voor niets over mijn wangen. :D
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Boek je een hotel, en dan lees je dit in de krant :lol:
Wat de luisterdag al niet teweeg brengt

Dieptepunt hotelmarkt lijkt voorbij
http://www.bndestem.nl/algemeen/economi ... oorbij.ece
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

hannesie schreef:
Boek je een hotel, en dan lees je dit in de krant :lol:
Wat de luisterdag al niet teweeg brengt

Dieptepunt hotelmarkt lijkt voorbij
http://www.bndestem.nl/algemeen/economi ... oorbij.ece

haha.. waar zo'n luisterdag al niet goed voor is :)

Lijsten zijn aangepast

als ik wat vergeet dan hoor ik het wel ?? :-s

Nog 2 weken en dan is het zover...

Wat hebben nog meer nodig:

1: Naamplaatjes oid ... Sietse ???
2: Stekkerdozen
3: Luidsprekersnoer
4: Interlinks

5: :idea: onderzet tafeltjes oid wie heeft ze ? en wil ze meenemen?

Alvast eens nadenken over een "noflik" (goed ??) luisterschema :)
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Ah! Ik zie dat mijn cd speler weer mee mag... Eventueel mag ook iemand hem ophalen zodat ie 's ochtends ook al aanwezig is...
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

Ik zal ff kijken voor die blanco stickers waar ieder zijn/haar naam op kan schrijven. Die kan dan ergens op je borst of zo geplakt worden.
Voorstel luisterschema qua boxen, van klein naar steeds groter?
De eigenaren van versterkers kunnen beter zelf daarbij passende luidspreker snoeren mee nemen.
Eventueel ook stekkerblokken voor de netspanning.
Opstellen van de app. weer voor het podium en niet midden in de zaal.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

sietse schreef:
Voorstel luisterschema qua boxen, van klein naar steeds groter?

Goed plan!
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Zweitse »

Ik kom ook, groetjes Zweits.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Leeuwarden schreef:
sietse schreef:
Voorstel luisterschema qua boxen, van klein naar steeds groter?

Goed plan!

Speaker eigenaren hebben eigenlijk de keuze om sets samen te stellen..
zij kenne de eigenschappen van hun speakers het beste ...lijkt mij :)

maar op zich een goed plan van sietse :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Zweitse schreef:
Ik kom ook, groetjes Zweits.
lijst is aangepast ... :wink:


oeps je stond al bij de deelnemers 1x is vast genoeg haha

zo aangepast
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Zweitse »

Ja, maar dat was met een vraagteken. Ik kom nu zeker.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door AatV »

@Weidok,

Zie dat mijn naam op de een of andere manier op de deelnemerslijst gekomen is, maar ik kom - helaas - niet.

groet,
AatV
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

AatV schreef:
@Weidok,

Zie dat mijn naam op de een of andere manier op de deelnemerslijst gekomen is, maar ik kom - helaas - niet.

groet,
AatV
jammer
zal het aanpassen
:(
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Porcino »

weidok schreef:
hannesie schreef:
Boek je een hotel, en dan lees je dit in de krant :lol:
Wat de luisterdag al niet teweeg brengt

Dieptepunt hotelmarkt lijkt voorbij
http://www.bndestem.nl/algemeen/economi ... oorbij.ece

haha.. waar zo'n luisterdag al niet goed voor is :)

Lijsten zijn aangepast

als ik wat vergeet dan hoor ik het wel ?? :-s

Nog 2 weken en dan is het zover...

Wat hebben nog meer nodig:

1: Naamplaatjes oid ... Sietse ???
2: Stekkerdozen
3: Luidsprekersnoer
4: Interlinks

5: :idea: onderzet tafeltjes oid wie heeft ze ? en wil ze meenemen?

Alvast eens nadenken over een "noflik" (goed ??) luisterschema :)
Ik neem mee:

1 paar interlinks VdH D102-III
1 paar LS kabels Audiodata LS4 spade/banana 2X3 m

(En nog een berg wat eventueel in de evrkoop mag. Liever dat een van jullie er blij mee is dan dat het hier ligt te nixxen)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

weidok schreef:
Alvast eens nadenken over een "noflik" (goed ??) luisterschema :)
Ik heb toevallig het lijstje van de demo die ik met de Nescio's had met de Audio Vereniging weer op mijn Squeezeserver gezet.
Playlist.pdf
(153.24 KiB) 104 keer gedownload
Ik kan daar altijd wat bij zetten of afhalen er staan zo een 380 CD's op de schijf :mrgreen:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door bas focal m180 »

Tot waneer is inschrijfen mogelijk??
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

bas focal m180 schreef:
Tot waneer is inschrijfen mogelijk??
tot 1 oktober...
dus zeg het maar :)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”