Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Mijn voorkeur

Peiling eindigde op vr 06 aug 2010, 18:50

Zaterdag 18 september 2010
1
7%
Zaterdag 2 oktober 2010
14
93%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door HoMeR »

weidok schreef:
:idea: Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------
:!: :!: Echt wel :!: :!:

Ik neem waarschijnlijk ook nog een losse (buizen)voorversterker mee, en misschien een paar (max. 2) introducees (kan dat?)
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Ik heb die Saba's in Breda niet gehoord, stonden er wel volgens mij.

Ik ben er ook erg nieuwsgierig naar :mrgreen:

Op het lijstje staat maar 1 bron tot nu toe, is het slim of handig dat ik mijn set met met server en Squeezebox en eventuele Dac nog meeneem??

Het is voor mij geen probleem 8) , ik heb het meerdere keren buitenshuis gedemonstreerd met een draadloze verbinding e.d.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33825
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Henkjan »

goed plan Hans, dan neem ik m'n back-up van m'n server wel mee :mrgreen:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

hannesie schreef:
Op het lijstje staat maar 1 bron tot nu toe, is het slim of handig dat ik mijn set met met server en Squeezebox en eventuele Dac nog meeneem??

Het is voor mij geen probleem 8) , ik heb het meerdere keren buitenshuis gedemonstreerd met een draadloze verbinding e.d.
goed plan
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Even off topic.

Weet iemand in de buurt van Beesterzwaag en leuk hotelletje voor het weekend.
Kunnen we misschien ook nog even naar Groningen of Leeuwarden.

Dan is wel zo leuk, ook voor mijn vrouw :)

Iets van vrijdag tot zondag in het Noorden is denk ik wel leuk, als het weer een beetje mee zit.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

Beetsterzwaag
- Bilderberg Hotel Lauswolt

Drachten
- Arke
- Van der Valk Hotel
- Van Weleer
- Emjee Hotel
- Bed en Breakfast M. Linstra
- Famitec
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

OK, ik had er al een paar bekeken, maar hier zit toch weer wat nieuws bij wat misschien juist leuker is.

Bedankt

Edit : grappig bij Famitec kom ik bij een beton fabriek, dat kan denk ik niet de bedoeling zijn dat we daarin worden gegoten, maffiapraktijken in Friesland :mrgreen: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door hannesie op wo 08 sep 2010, 12:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dalojan
In memoriam †
Berichten: 555
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Dalojan »

Ik ben een hoofdzakelijk lezend forum lid, en het lijkt me heel leuk dit evenement 'live' mee te maken.
Ik kom dus zeker kijken, luisteren en kennis maken met de andere leden.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door richard »

RumoH schreef:
Beetsterzwaag
- Bilderberg Hotel Lauswolt
Daar zit je beslist op stand.
Hotel het Witte Huis is misschien een goed alternatief.

Ze liggen beide in de bossen van Beetsterzwaag - Olterterp.
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

Daar zit je beslist op stand.
Kon het niet laten.........High-End Overnachtingen



Rudy
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Dat is duidelijk geen betonfabriek :mrgreen: :mrgreen:

Ik zal eens even met mijn vrouw overleggen of ze in de stad wil Leeuwarden of in de groene omgeving.

We kunnen ook eventueel in Leeuwarden of zo kijken, kan zij shoppen :roll: :roll: :oops:
Laatst gewijzigd door hannesie op wo 08 sep 2010, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Nou Hans, het is niet goedkoop maar je zit op absoluut een van de mooiste
plekjes in Leeuwarden. (Ik kan het weten nietwaar!) Het is midden in de binnenstad.
Het Stadhouderlijk Hof. Hier trouwde men vroeger en daarvoor was het de plek waar de
koninklijke Familie logeerde bij een verblijf in de stad. http://www.hotelstadhouderlijkhof.nl/

Als je voor het hotel staat zit rechts cafe-restaurant De Walrus.
Daar kan je lekker lunchen: http://www.dewalrusleeuwarden.nl

Tegenover De Walrus zit restaurant Sems: http://www.semsleeuwarden.nl
Als de kinderen op duistere wijze eens besloten hebben om tegelijkertijd ergens
een nachtje te logeren gaan mijn Bijzonder Charmante Echtgenote en ik daar eten!

Als je van musea houdt is op loopafstand het Fries Museum http://www.friesmuseum.nl.

Om met Rudy te spreken: het is rond dat plein met genoemde etablissementen High End vertoeven!
Laatst gewijzigd door Leeuwarden op wo 08 sep 2010, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Hey Jan, kom jij ook nog naar Beesterzwaag??

Lijkt mij wel gezellig, zien we elkaar ook eens een keer :mrgreen:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Als de organisatie het goed vindt, wip ik misschien wel even langs.
Niet de hele dag. Dat is niet zo'n goed idee vanwege mijn zere oortjes.

Trouwens, als er nog behoefte is aan een CD speler zou mijn Marantz met Lampizator-mod
weer beschikbaar zijn. Die viel de vorige keer nogal in de smaak geloof ik...

Dalojan: Neem jij je luidsprekers misschien ook mee?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Hoezo, hebben ze in Leeuwarden ook een hardrockcafe :oops:

Dat je zo een last hebt van je oren natuurlijk, of ben je weer bij de op de basis te dicht bij zo een F16 geweest. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Leeuwarden schreef:
Als de organisatie het goed vindt, wip ik misschien wel even langs.
Niet de hele dag. Dat is niet zo'n goed idee vanwege mijn zere oortjes.

Trouwens, als er nog behoefte is aan een CD speler zou mijn Marantz met Lampizator-mod
weer beschikbaar zijn. Die viel de vorige keer nogal in de smaak geloof ik...

Dalojan: Neem jij je luidsprekers misschien ook mee?

Tuurlijk... Jan ben je welkom..
Richard heeft een Marantz CD speler met Eringa modificaties
misschien is het een idee jouw Lampizator Marantz met die van Richard te vergelijken
bv. aan het einde van de luister dag en de keuze van de speakers en versterker
laten we dan aan de luisteraars over ???
Dalojan met zijn speakers ................(als dat zou kunnen !!)

De lijsten worden zsm aangepast...

HoMeR

Ik neem waarschijnlijk ook nog een losse (buizen)voorversterker mee, en misschien een paar (max. 2) introducees (kan dat?)
Is goed hoor !!! :)
Laatst gewijzigd door weidok op do 09 sep 2010, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dalojan
In memoriam †
Berichten: 555
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Dalojan »

Wordt het niet heel erg vol als ik ook nog spullen mee neem, de ruimte is al niet zo enorm groot. En is er tafel ruimte of moet je dat zelf verzorgen?
Als ik goed begrijp wat er allemaal voor spullen worden meegenomen dan wordt het al bijna dringen om er zelf ook nog bij in te kunnen. Daarbij begrijp ik dat het een open ruimte is zonder losse luister ruimtes. Dan lijkt het mij niet handig om diverse muziek producerende apparaten tegelijk aan te hebben staan. Hoe meer er te demonstreren is des te korter de tijd daarvoor. Zijn er per demonstratie tijdvakken gemaakt zodat er geen kakofonie ontstaat? Zoals jullie zullen begrijpen ben ik niet bekend met dit soort dagen, ik heb dus meer vragen dan antwoorden.

Ik zal er eens over denken of ik de speakers mee kan nemen, en mijn nieuwe 300B mono blokken en buizen pre-amp. Dat vormt een samen een heel prettige setup om lang naar te luisteren. Als bron gebruik ik thuis een SONOS systeem met een Cambridge DAC en de muziek komt normaal van mijn muziek server met een VIA EPIA moederboardje met een paar HD's waar de muziek (FLAC en WAV) op staat. Gemak dient de mens immers.

Tot ziens en horens . . .
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door richard »

hannesie schreef:
We kunnen ook eventueel in Leeuwarden of zo kijken, kan zij shoppen :roll: :roll: :oops:
In Groningen is het dat weekeinde koopzondag, Leeuwarden heeft het de laatste zondag van de maand (Niets tegen Leeuwarden, maar persoonlijk vind ik de stad Groningen veel prettiger dan de stad Leeuwarden).
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door richard »

Dalojan schreef:
Wordt het niet heel erg vol als ik ook nog spullen mee neem, de ruimte is al niet zo enorm groot. En is er tafel ruimte of moet je dat zelf verzorgen
Er zijn tafels genoeg, dat zal het probleem niet zijn. Het is inderdaad één ruimte, maar naar mijn idee niet zo klein dat je de kont er niet kan keren.

Op pagina 6 en 7 van dit topic staan wat foto's van de ruimte, dan kun je zelf je oordeel vormen.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Richard toch...
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door richard »

Leeuwarden schreef:
Richard toch...
:oops:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Leeuwarden schreef:
Richard toch...
In Groningen lopen er meer leuke studentes rond, snap dat dan!! :lol:
Moet jij wel begrijpen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Leeuwarden »

Ik ben bang dat dat een vergissing is... Leeuwarden is de laatste jaren vreselijk gegroeid als studenten stad... Misschien niet zo groot als Groningen maar het is aardig bijgetrokken. :mrgreen:

Ik hoor zo vaak dat Groningen "leuker" is. Het zal persoonlijk zijn neem ik aan. Het is best leuk om daar eens te kijken. Het is een "echte" stad.
Leeuwarden heeft nog iets "provinciaals" en dat vindt ik persoonlijk ook heel erg leuk...
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Leeuwarden schreef:
Ik ben bang dat dat een vergissing is... Leeuwarden is de laatste jaren vreselijk gegroeid als studenten stad... Misschien niet zo groot als Groningen maar het is aardig bijgetrokken. :mrgreen:

Ik hoor zo vaak dat Groningen "leuker" is. Het zal persoonlijk zijn neem ik aan. Het is best leuk om daar eens te kijken. Het is een "echte" stad.
Leeuwarden heeft nog iets "provinciaals" en dat vindt ik persoonlijk ook heel erg leuk...
En zo is dat.... :-$ :-$ :-$
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Om jullie maar niet langer in spanning te houden.

Ik heb maar even een hotel geboekt op de rand van Groningen Stad (Mercuur hotel) kan mijn vrouw makkelijk naar de stad en ik naar Beesterzwaag.

Bedankt voor de tips
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”