Nou Hans, het is niet goedkoop maar je zit op absoluut een van de mooiste
plekjes in Leeuwarden. (Ik kan het weten nietwaar!) Het is midden in de binnenstad.
Het Stadhouderlijk Hof. Hier trouwde men vroeger en daarvoor was het de plek waar de
koninklijke Familie logeerde bij een verblijf in de stad.
http://www.hotelstadhouderlijkhof.nl/
Als je voor het hotel staat zit rechts cafe-restaurant De Walrus.
Daar kan je lekker lunchen:
http://www.dewalrusleeuwarden.nl
Tegenover De Walrus zit restaurant Sems:
http://www.semsleeuwarden.nl
Als de kinderen op duistere wijze eens besloten hebben om tegelijkertijd ergens
een nachtje te logeren gaan mijn Bijzonder Charmante Echtgenote en ik daar eten!
Als je van musea houdt is op loopafstand het Fries Museum
http://www.friesmuseum.nl.
Om met Rudy te spreken: het is rond dat plein met genoemde etablissementen High End vertoeven!