Moderator: Beheerdersteam
Correct. Ze hoeven niet zo laag te gaan als hifitrafo's*. En had Xbake niet gezegd dat ze ook nog een bult in de karakteristiek hebben voor het 'eigen geluid'?TubeHead schreef:Gitaat trafo's hadden hun -3dB punt op een hogere frequentie. *correct me if i'm wrong*
Past leuk in je interieur als je van antiek houdt..PA4URK schreef:kIJK HIER EENS WAT EEN MOOIE TRAFO'S: http://www.look-audio.com/index1.html
(made in het verre oosten, maar toch...) Wie had vroeger een 10 voor Frans?
AE zou eens ernstig moeten investeren in zijn front-office met een goede website/webwinkel en een verkoopmedewerker die speciaal is aangesteld voor het beanwoorden van vragen/mails en het in ontvangst nemen van bestellingen. Het is voor de kwaliteit van het product toch bizar dat men bijvoorbeeld de website bij een gratis hostingsservice heeft ondergebracht? Ik krijg tenminste nog elke keer een 'foute' reclame pop-up wanneer ik de site bezoek.RobertD schreef:AE-Europe is wel genoemd, maar is prijzig en erg traag, daarom worden hier alternatieven gegeven.
Prijzig? Daar ben ik het niet met eens, zeker gezien de geleverde kwaliteit, die toch door meerdere zelfbouwers hier al bevestigd is.pcdegoede schreef:AE zou eens ernstig moeten investeren in zijn front-office met een goede website/webwinkel en een verkoopmedewerker die speciaal is aangesteld voor het beanwoorden van vragen/mails en het in ontvangst nemen van bestellingen. Het is voor de kwaliteit van het product toch bizar dat men bijvoorbeeld de website bij een gratis hostingsservice heeft ondergebracht? Ik krijg tenminste nog elke keer een 'foute' reclame pop-up wanneer ik de site bezoek.RobertD schreef:AE-Europe is wel genoemd, maar is prijzig en erg traag, daarom worden hier alternatieven gegeven.
mvg, Paul
Daarom heb ik me beperkt tot Europa. Al kunnen ze er hier ook wel wat mee...Alleen die verzendkosten he...
Ik zou wel eerst eens nagaan of die Fransen een eigen voorraad hebben. Het zit er dik in dat ze rechtstreeks uit HongKong kopen. Dan kan de levertijd nog weleens tegenvallen.PA4URK schreef:Daarom heb ik me beperkt tot Europa. Al kunnen ze er hier ook wel wat mee...
Wanneer je trouwens naar de prijzen van Look Audio kijkt en vergelijkt met de anderen (en niet kijkt naar de prijzen van de afhaal Chinees) valt het alleszins mee. Waarschijnlijk heb je je bestelling dan sowieso sneller binnen dan vanuit Hong Kong.
Grappig, daar komt mijn bouwset voor mijn Karlsons vandaan.RobertD schreef:Een bedrijf dat vaak vergeten wordt is Klaré in Hoorn. Die wikkelen alles op klantspecificatie.
Ik heb geen idee van prijzen en levertijden, maar daar kun je naar vragen ( http://www.klare.nl )