ik ben gisteren begonnen met het in elkaar zetten van de UCD's (puur om te zien of ze het doen).
Nu valt me op dat ze behoorlijk ruisen. Voor de duidelijkheid: er is nog niets op aangesloten, de Line-In kabel is nog maagdelijk, alleen amp-on zit aangesloten.
Het ruisen is te horen vanaf < 60cm (stille kamer), nu kan ik daar wel mee leven, maar vraag me wel af of dit normaal is (alle andere fabrieksversterkers die ik heb/had heb ik nog nooit horen ruisen).
Ik gebruik:
- UcD180ST
- UcD Supply ST
- TR180
Ander vraagje:
Vooraf: ja dit is al tot in den treure behandeld, maar ik kan gewoon geen antwoord vinden.
Ik ben 1 van die mensen die de zaak het liefst ongebalanceerd wil aansluiten
Nu heb ik de handleiding van Hypex gezien http://www.hypex.nl/docs/wiring.pdf en gevolgd, maar ik krijg toch een ontzettend harde brom. Alles ligt nu nog los op een stuk MDF, ongeaard. Ik zie wel dat ze in die handleiding de shielding van de kabel aan de kast vastmaken, maar is de kast dan weer op de aarde aangesloten (dus de geel/groene kabel uit het lichtnet, zeg maar)?
edit: wat ik vergeten was neer te zetten: in de huiskamer hebben we geen randaarde in de stopcontacten(volgens mij heeft bijna niemand dat), heeft het uberhaupt dan wel zin om deze aan te sluiten?
Aangezien het allemaal net Lego is (lijkt), wat kan ik dan fout doen, dat ik alsnog een brom krijg? Toch zie ik op Inet veel ontwerpen met een ongebalanceerde uitgang aan de versterkers, wat doe ik dan fout?
Wat ik handig zou vinden, is als ze (Hypex of een forumlid) eens een tekening kan maken met ALLE onderdelen daarop en dan precies waar alles aangesloten moet worden. Hypex heeft wel beschrijvingen, maar dit zijn steeds delen. Blijkbaar doe ik daardoor iets fout.
Ik ben een beginner, dus graag in Jip en Janneke taal
Alvast bedankt![/b]