Zwart is goed genoeg, het zal me niet veel uitmaken welk soort
Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?
Mijn kamer heeft ook grotendeels rode accenten
Maar het is altijd belangrijker dat de stijl consistent is dan dat elk detail optimaal in de smaak valt. 
Zwart is goed genoeg, het zal me niet veel uitmaken welk soort
Zwart is goed genoeg, het zal me niet veel uitmaken welk soort
Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?
Oei, vergeten een update te plaatsen
De hele boel is inmiddels ingebouwd.
De sub werkt behoorlijk naar verwachting. Gaat mooi diep en zo. Helaas is het laag momenteel wel wat rommelig, sommige frequenties komen wel erg hevig door. Ik zal de boel nog een keer moeten gaan meten en dan fatsoenlijk inregelen. Maar op zich ben ik op het moment al behoorlijk tevreden. Er trilt niet echt iets mee in de auto en dat is sowieso een groot pluspunt
De sub werkt behoorlijk naar verwachting. Gaat mooi diep en zo. Helaas is het laag momenteel wel wat rommelig, sommige frequenties komen wel erg hevig door. Ik zal de boel nog een keer moeten gaan meten en dan fatsoenlijk inregelen. Maar op zich ben ik op het moment al behoorlijk tevreden. Er trilt niet echt iets mee in de auto en dat is sowieso een groot pluspunt
Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?
Zoo dat sis netjes dat niks mee rammelt in zo'n oude bak. Meestal hoor je overal de schroefjes trillen met zo'n sub 
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?
Laat me raden: jij kent veel mensen met een Golf? 
Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?
Euhm, nou eerst had hij een golf 1 serie (geel) en toen een hele roestige nog oudere bwm dan deze. En nu heeft hij de zelfde als koen alleen 2 deurs versie. EN in alle 3 dreunde alles mee. Vooral omdat hij van alles in de auto heeft liggen. Veel schroefjes enzo. Maar toch met oude auto's heb je nog wel eens losse onderdelen. EN dan mogen wij altijd onderkant na elke 1000 drempels dicht lassen 
