Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Koen K
Berichten: 614
Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:59
Locatie: Dordrecht

Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?

Bericht door Koen K »

Mijn kamer heeft ook grotendeels rode accenten :D Maar het is altijd belangrijker dat de stijl consistent is dan dat elk detail optimaal in de smaak valt. ;)

Zwart is goed genoeg, het zal me niet veel uitmaken welk soort :mrgreen:
Gebruikersavatar
Koen K
Berichten: 614
Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:59
Locatie: Dordrecht

Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?

Bericht door Koen K »

Oei, vergeten een update te plaatsen :oops: De hele boel is inmiddels ingebouwd.

De sub werkt behoorlijk naar verwachting. Gaat mooi diep en zo. Helaas is het laag momenteel wel wat rommelig, sommige frequenties komen wel erg hevig door. Ik zal de boel nog een keer moeten gaan meten en dan fatsoenlijk inregelen. Maar op zich ben ik op het moment al behoorlijk tevreden. Er trilt niet echt iets mee in de auto en dat is sowieso een groot pluspunt :P
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?

Bericht door DragoSz »

Zoo dat sis netjes dat niks mee rammelt in zo'n oude bak. Meestal hoor je overal de schroefjes trillen met zo'n sub :lol:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?

Bericht door Marp »

Laat me raden: jij kent veel mensen met een Golf? :D
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: Welke goedkope subwoofer(s) in een kastje van 36 liter?

Bericht door DragoSz »

Euhm, nou eerst had hij een golf 1 serie (geel) en toen een hele roestige nog oudere bwm dan deze. En nu heeft hij de zelfde als koen alleen 2 deurs versie. EN in alle 3 dreunde alles mee. Vooral omdat hij van alles in de auto heeft liggen. Veel schroefjes enzo. Maar toch met oude auto's heb je nog wel eens losse onderdelen. EN dan mogen wij altijd onderkant na elke 1000 drempels dicht lassen :lol:
Plaats reactie