Ik heb een setje Kef Reference Model 104 op de kop getikt (niet letterlijk natuurlijk
Van één van de twee is de kast volledig kapot, heeft bij de vorige eigenaar een flinke val gemaakt, zelfs het frontpaneel is volledig gebarsten
Ik vraag mij nu af wat ik het beste kan doen:
1: de set voor onderdelen op marktplaats zetten;
2: zelf 2 nieuwe kasten maken.
Voel zelf eigenlijk wel wat voor optie 2 maar is dat goed te doen?
Graag jullie reacties.
Met vriendelijke groet,
Farmall.
