Ik weet niet of ik nog wat mee moet nemen wat de moeite van het luisteren waard is, ik hoor het wel als er iets nodig is.
Mogelijk mijn verbeterde voeding/dac?
Misschien zijn de Idunn++ dan wel te beluisteren in 14 liter box
Moderator: Beheerdersteam
Een luisterdag zal niet dezelfde zijn zonder de Lamphoofd Hoofdtelefoon Versterker (tm)!TubeHead schreef:Ich bin dabai !
Neem zelf niks mee.
Zelfbouw? De versterker van Lamphoofd is een fraai stukje zelfbouw.hannesie schreef:Ik heb wel een Hoofdtelefoon
Was een grapjeeeee.Barry2001 schreef:Zelfbouw? De versterker van Lamphoofd is een fraai stukje zelfbouw.hannesie schreef:Ik heb wel een Hoofdtelefoon
leek mij wel een goed ideelinkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze wel in het draadje ok(weidok)
Nouja heb het spulletje al drie keer mee genomen en neem aan dat iedereen het wel gezien heeftBarry2001 schreef:Een luisterdag zal niet dezelfde zijn zonder de Lamphoofd Hoofdtelefoon Versterker (tm)!TubeHead schreef:Ich bin dabai !
Neem zelf niks mee.
Inderdaad, altijd leuk als iemand de moeite wil nemen spullen mee te nemen. Trouwens, zat laatst wat te browsen, kwam ik 'm ook nog tegen! http://www.homebuilthifi.com/ pagina 8. Staan meer fraaie spullen.TubeHead schreef:Nouja heb het spulletje al drie keer mee genomen en neem aan dat iedereen het wel gezien heeftBarry2001 schreef:Een luisterdag zal niet dezelfde zijn zonder de Lamphoofd Hoofdtelefoon Versterker (tm)!TubeHead schreef:Ich bin dabai !
Neem zelf niks mee.![]()
Maar als iemand hem wilt beluisteren/zien dan is het natuurlijk geen probleem om hem mee te nemen.
Vond het wel humor, zat er doorheen te bladeren (wat kunnen sommige mensen toch mooie spullen maken) terwijl me al opviel dat het allemaal niet nederlandse bouwsels waren, tot ik die van jou er tussen zag. Wereldberoemd dus!TubeHead schreef:Zow ! Hoop projecten bij gekomen ! Op DiyAudio had ik een PM gekregen van de eigenaar van de site of ik daar iets erop wou zetten. Stonden toen maar 4 andere projecten op. Had niet verwacht dat er nog zoveel bij zouden komen.
ff ontopic..
Is het toe gestaan om een introducé mee te nemen ?
Mag mee.TubeHead schreef:
ff ontopic..
Moet toch iemand voor Nederland zich vertegenwoordigen he ?Barry2001 schreef:
Vond het wel humor, zat er doorheen te bladeren (wat kunnen sommige mensen toch mooie spullen maken) terwijl me al opviel dat het allemaal niet nederlandse bouwsels waren, tot ik die van jou er tussen zag. Wereldberoemd dus!
Top ! Zal hem ook is aansporen om hier aan te melden.sietse schreef:Mag mee.TubeHead schreef:
ff ontopic..
Porcino schreef:Na 4 maal Breda bezocht te hebben wordt het toch ook eens tijd voor de noordelijke variant!
Ik wil graag mijn MUSjes meenemen: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=3&t=6711 om eens voor te stellen aan het publiek. Mag dat