Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Mijn voorkeur

Peiling eindigde op vr 06 aug 2010, 18:50

Zaterdag 18 september 2010
1
7%
Zaterdag 2 oktober 2010
14
93%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Mijn vrouw wil ook wel die kant op :mrgreen: , dus schrijf mij er ook maar bij.
Ik weet niet of ik nog wat mee moet nemen wat de moeite van het luisteren waard is, ik hoor het wel als er iets nodig is.
Mogelijk mijn verbeterde voeding/dac?

Misschien zijn de Idunn++ dan wel te beluisteren in 14 liter box :D :roll:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door dre »

goede keus! 8)
Gebruikersavatar
RumoH
ZA-sponsor: RumoH
Berichten: 374
Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
Locatie: De Wilp (Gn)
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door RumoH »

Versterkers worden

Almarro A318B, Magnat MA-800 en voor de Nescio een klasse-A voorversterker

Cd Speler

Philips 963SA

En verder nog wat bekabeling
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Ik kan natuurlijk ook nog een Squeezebox Touch met Server meenemen, dan is er een digitale bron met een stabiele voeding van Guido Tent er bij. Ruim 350 CD op te roepen van klassiek tot huidige pop.
Ook leuk :mrgreen:
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door HoMeR »

Yep, ook weer van de partij.

Weet nog niet of ik iets meeneem....... :-k
Misschien een proefje met de Fostex FE168Sigma, geïnspireerd op de "Solo 103"
Zie http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=5&t=7757
Of de "Spawn" (http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=9837) als die af is tegen die tijd. :oops:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

Vond het vorig jaar ook zeer geslaagd, noteer mij maar weer, ben van de partij.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

zal de lijsten zsm aanpassen !!
Gebruikersavatar
Chris_T
Berichten: 1443
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Chris_T »

Het wordt eens tijd dat ik mijn gezicht laat zien op de ZBA luisterdag, lijkt me heel leuk om iedereen te leren kennen.
Ik kan helaas nog niet zeggen of ik kan komen, rond die periode moet ik voor een weekje helpen met verhuizen en daarvan staat de datum nog niet vast :(.

Maar, mocht het lukken dan zal ik eens kijken of ik mijn Peerless HDS152/Seas H1499 (DXT tweeter) 2-weg kan meenemen.
Die zullen wel tegen die tijd af zijn (mag ook wel na 2 jaar :hide: ).
Gebruikersavatar
Koss
Berichten: 274
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 15:41
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Koss »

Vorig jaar was gezellig en leerzaam, count me in! :)
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TubeHead »

Ich bin dabai !

Neem zelf niks mee.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

TubeHead schreef:
Ich bin dabai !

Neem zelf niks mee.
Een luisterdag zal niet dezelfde zijn zonder de Lamphoofd Hoofdtelefoon Versterker (tm)!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Ik heb wel een Hoofdtelefoon :mrgreen:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

hannesie schreef:
Ik heb wel een Hoofdtelefoon :mrgreen:
Zelfbouw? De versterker van Lamphoofd is een fraai stukje zelfbouw.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door hannesie »

Barry2001 schreef:
hannesie schreef:
Ik heb wel een Hoofdtelefoon :mrgreen:
Zelfbouw? De versterker van Lamphoofd is een fraai stukje zelfbouw.
Was een grapjeeeee.
Wat heb je aan een hoofdtelefoonversterker als je geen hoofdtelefoon hebt :D :D
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

LET OP
linkjes naar je speakers etc zijn ook handig plaats ze maar in dit topic en ik zet ze wel in het draadje ok(weidok) :)
leek mij wel een goed idee :)

als ze de SHOWCASE index zouden staan zou het helemaal geweldig zijn :)

hier http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =15&t=3283
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TubeHead »

Barry2001 schreef:
TubeHead schreef:
Ich bin dabai !

Neem zelf niks mee.
Een luisterdag zal niet dezelfde zijn zonder de Lamphoofd Hoofdtelefoon Versterker (tm)!
Nouja heb het spulletje al drie keer mee genomen en neem aan dat iedereen het wel gezien heeft :lol:

Maar als iemand hem wilt beluisteren/zien dan is het natuurlijk geen probleem om hem mee te nemen.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

TubeHead schreef:
Barry2001 schreef:
TubeHead schreef:
Ich bin dabai !

Neem zelf niks mee.
Een luisterdag zal niet dezelfde zijn zonder de Lamphoofd Hoofdtelefoon Versterker (tm)!
Nouja heb het spulletje al drie keer mee genomen en neem aan dat iedereen het wel gezien heeft :lol:

Maar als iemand hem wilt beluisteren/zien dan is het natuurlijk geen probleem om hem mee te nemen.
Inderdaad, altijd leuk als iemand de moeite wil nemen spullen mee te nemen. Trouwens, zat laatst wat te browsen, kwam ik 'm ook nog tegen! http://www.homebuilthifi.com/ pagina 8. Staan meer fraaie spullen.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TubeHead »

Zow ! Hoop projecten bij gekomen ! Op DiyAudio had ik een PM gekregen van de eigenaar van de site of ik daar iets erop wou zetten. Stonden toen maar 4 andere projecten op. Had niet verwacht dat er nog zoveel bij zouden komen.

ff ontopic..

Is het toe gestaan om een introducé mee te nemen ?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Barry2001 »

TubeHead schreef:
Zow ! Hoop projecten bij gekomen ! Op DiyAudio had ik een PM gekregen van de eigenaar van de site of ik daar iets erop wou zetten. Stonden toen maar 4 andere projecten op. Had niet verwacht dat er nog zoveel bij zouden komen.

ff ontopic..

Is het toe gestaan om een introducé mee te nemen ?
Vond het wel humor, zat er doorheen te bladeren (wat kunnen sommige mensen toch mooie spullen maken) terwijl me al opviel dat het allemaal niet nederlandse bouwsels waren, tot ik die van jou er tussen zag. Wereldberoemd dus!
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door sietse »

TubeHead schreef:

ff ontopic..

Is het toe gestaan om een introducé mee te nemen ?
Mag mee.
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Mphus »

Als men het goed vindt zou ik graag even langs komen naar de luisterdag.
Als er mensen zijn waarmee ik kan mee reiden zou dat fijn zijn (staat waarschijnlijk mee of het voor mij mogenlijk is om te komen, kan waarschijnlijk geen auto lenen). Vanaf de volgende stations zou ideaal zijn: Eindhoven, Nijmegen of Arnhem iets anders, is ook waarschijnlijk mogenlijk.

Ben erg benieuwd naar de creaties van anderen! En wat al dan niet mogenlijk is met het zelfbouw (gezien ik net mijn eerste creatie af heb).


Groeten Daan
Laatst gewijzigd door Mphus op za 21 aug 2010, 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door TubeHead »

Barry2001 schreef:

Vond het wel humor, zat er doorheen te bladeren (wat kunnen sommige mensen toch mooie spullen maken) terwijl me al opviel dat het allemaal niet nederlandse bouwsels waren, tot ik die van jou er tussen zag. Wereldberoemd dus!
Moet toch iemand voor Nederland zich vertegenwoordigen he ? :mrgreen:
sietse schreef:
TubeHead schreef:

ff ontopic..

Is het toe gestaan om een introducé mee te nemen ?
Mag mee.
Top ! Zal hem ook is aansporen om hier aan te melden.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door Porcino »

Na 4 maal Breda bezocht te hebben wordt het toch ook eens tijd voor de noordelijke variant!

Ik wil graag mijn MUSjes meenemen: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=3&t=6711 om eens voor te stellen aan het publiek. Mag dat O:)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Porcino schreef:
Na 4 maal Breda bezocht te hebben wordt het toch ook eens tijd voor de noordelijke variant!

Ik wil graag mijn MUSjes meenemen: http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... f=3&t=6711 om eens voor te stellen aan het publiek. Mag dat O:)

zeker mag dat... :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 2 okt 2010 5e ZBA luisterdag Noord Beetsterzwaag

Bericht door weidok »

Lijsten zijn bijgewerkt.. :) :)

als ik wat vergeet... laat het even weten !!!!

:idea: Kan misschien een paartje SABA Cello's voor onze luisterdag lenen
---------Hebben jullie hier belangstelling voor ---------------------

zie reacties 1e luisterdag te Beetserzwaag :)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”