Helmuth schreef:
Je hebt het mis Wouter.
Ik lees dat de mijke een cabasse driver wil kopen en deze in een hoorn wil plaatsen en hij zoekt een hoorn.
De cabasse driver is niet goed geschikt voor een hoorn kan je aan de TS-parameters zien. Hij kan mijn hoorn kopen want die zoekt hij.
En wat ik al zeg ik heb ook nog de 10"visaton BGS25NG met zwaar aluminium frame en magneet met rubberring bescherming nog liggen perfect voor een hoorn en voor deze hoorn kast.
Ik heb zijn vraag beantwoord en informatie gegeven en gezegd waar een hoorn voor de speaker te koop is.
Al met al heb ik gewoon zijn vraag beantwoord wouter, ik denk dat jij gewoon niet weet waar je naar moet kijken als je een driver voor een hoorn zoekt. Heb ik gelijk of niet Wouter?
Of heb jij die gare cabasse drivers tekoop?
Excuses, ik heb je bericht verkeerd geinterpreteerd.
TS zocht een hoorn voor de cabasse die hij met festool gereedschap prima zelf kon bouwen, alleen ontbrak het aan een ontwerp. Daarin wilde ik graag helpen, maar intussen is de zoektocht verruimd aangezien hij absoluut geen tweeter wil.
In al deze dingen zie ik het aanbieden van een hoornkast met midlaag driver niet als het beantwoorden van zijn vraag. Neemt niet weg dat ik wel netter had kunnen reageren
Het is inderdaad heerlijk warm hier
Dat er op dit forum wel inhoudelijke bijdragen zijn wilde ik graag iets te enthousiast onderstrepen...
nomaals, sorry voor de toon!
Succes verder, ik ga even een ijsje doen