Reden dat ik de kap er af heb gehaald, is enkel dat ik die heel lelijk vond. Meer niet
Metingen moet ik inderdaad nog even nog een keer posten, komen dus nog.
Arjank, heb jij nog een service manual kunnen vinden?
Moderator: Beheerdersteam





Beetje wel, maar past nu beter bij de serieuze TV daarb_force schreef:Om een of andere reden is de schattigheid er een beetje vanaf ofzo?
Bedoel je die Sony?wouter schreef:Beetje wel, maar past nu beter bij de serieuze TV daarb_force schreef:Om een of andere reden is de schattigheid er een beetje vanaf ofzo?
can't tell, mijn fronts zijn afwezig EN mijn subwoofer versterker doet het nietTubeHead schreef:qua looks stukken beter ! Maar klinktie dat ook ?
Ja pleaseHenkjan schreef:Bart, doe ff die foto's uploaden ajb

Dat zie je snelaudioot schreef:voetjes?
mvg
audioot
Nouja kijk, het hangt er vanaf hoe hard je speelt natuurlijk.Lieuwe schreef:Dus de lichtste variant van de conrad sub (oftewel mivoc am-80) is niet aan te raden?
Ik ben namelijk ook van plan het ontwerp over te nemen, hout ligt al gezaagd.