welke lijm of kit raden jullie me aan te gebruiken om vilt op multiplex te bevestigen ?
Het multiplex is te dun om te spijkeren / nieten. Daarnaast is het niet de bedoeling dat ik het vilt tussen een hout-hout opstelling bevestig.
De omstandigheden zijn als volgt:

waarbij de twee horizontale hout panelen zijn weergegeven (zwart) met het vilt er tussen gesitueerd (groen) en de beide 'kale', dus zonder extra verstevigingen, lijmvlakken te zien zijn (rood).
Het vilt is 360 x 250 mm, met een dikte van 1 mm.. Er komen nauwelijks frontale krachten op het vilt oppervlak, en ook de horizontale hout panelen hebben een gefixeerde positie. 'Ever lasting' is m'n enige eis, kleur / vorm / of wat ook is onbelangrijk. Overschilderbaar hoeft het ook niet te zijn ...
Momenteel gebruik ik een 2in1 lijmspray van Bison, die volgens het label exact dat doet wat ik vraag; echter na een paar maanden in gebruik begint het op plaatsen al af te brokkellen en los te laten (het vilt hangt al niet meer strak).
Als ik op het WWW rondkijk, komt alles van lijmspray tot montage kit in aanmerking: dan laat ik me graag leiden door iemand met ervaring !
Wolf