Ik heb dezelfde ervaring, alleen stond de bevesting netjes in mijn gmail spamboxJasperhku schreef:iemand trouwens ervaring met de levertijden van caps&coils?
heb vorige week al dingen besteld, nog geen verzendbevestiging. Telefonisch krijg ik ook constant de voicemail..
3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Moderator: Beheerdersteam
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
zit meestal wel goed, maar misschien staat-ie op een beurs ofzo? het is geen bol.com met 1000+ medewerkers hèJasperhku schreef:iemand trouwens ervaring met de levertijden van caps&coils?....
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
nee dat klopt.. misschien iets te verwend geweest met online winkels die over het algmeen snel leveren.. maar dan tenminste bereikbaar zijn voor vragen is als bedrijf zijnde wel handigHenkjan schreef:zit meestal wel goed, maar misschien staat-ie op een beurs ofzo? het is geen bol.com met 1000+ medewerkers hèJasperhku schreef:iemand trouwens ervaring met de levertijden van caps&coils?....
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Ik heb er wellicht overheen gelezen, maar hoe ga je dat glas vastzetten ?
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Mijn ervaring is juist dat caps&coils heel goed, snel en persoonlijk reageert op vragen. Ook de levertijd is vaak dik in orde! Zelf heb ik nooit gebeld, maar op emailen is mij altijd goed bevallen. Misschien moet je dat eens proberen.Jasperhku schreef:nee dat klopt.. misschien iets te verwend geweest met online winkels die over het algmeen snel leveren.. maar dan tenminste bereikbaar zijn voor vragen is als bedrijf zijnde wel handigHenkjan schreef:zit meestal wel goed, maar misschien staat-ie op een beurs ofzo? het is geen bol.com met 1000+ medewerkers hèJasperhku schreef:iemand trouwens ervaring met de levertijden van caps&coils?....
gr Kevin
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Hoi,
Roland hier van Caps&Coils. Ik ben telefonisch niet altijd goed te bereiken. Mijn excuses daarvoor. Ik zit regelmatig een dag thuis te knutselen aan speakers (dus niet aanwezig op mijn bedrijfspand). Of ben op bezoek bij een dealer.
Mijn streven is om elke dag alle bestellingen die voor 15:00 binnen gekomen zijn te verzenden. En alle emails zo snel mogelijk te beantwoorden. Email werkt het snelst.
Vriendelijke groet
Roland
Roland hier van Caps&Coils. Ik ben telefonisch niet altijd goed te bereiken. Mijn excuses daarvoor. Ik zit regelmatig een dag thuis te knutselen aan speakers (dus niet aanwezig op mijn bedrijfspand). Of ben op bezoek bij een dealer.
Mijn streven is om elke dag alle bestellingen die voor 15:00 binnen gekomen zijn te verzenden. En alle emails zo snel mogelijk te beantwoorden. Email werkt het snelst.
Vriendelijke groet
Roland
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Ok heb het inmiddels ook in goede orde ontvangen, tja, knutselen is altijd leuk, zet morgen wat fotos online, overmorgen middag moet hij klaar zijn, word mooi!
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
filter komt op het dwarsbalkje achter de speaker, weet iemand of de spoelen erg heet worden? en hoe heet dan ongeveer?
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
De spoelen worden tussen de 80 en 160 graden, afhankelijk van het volume waarop ze spelen. Maar bij normaal luistervolume nooit hoger dan 110 graden celcius. Neem ook aan dat je de schuim verpakkingen (die ervoor zorgen dat de warmte niet tot brand dan wel schade lijdt) erbij heb genomen? Je moet voor deze spoelen de variant hebben die tot 180 graden kan weerstaan.
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Weet je heel zeker dat de temperaturen die je hier opgeeft kloppen, ik vind het nogal aan de hoge kantMrCaBLeGuY schreef:De spoelen worden tussen de 80 en 160 graden, afhankelijk van het volume waarop ze spelen. Maar bij normaal luistervolume nooit hoger dan 110 graden celcius. Neem ook aan dat je de schuim verpakkingen (die ervoor zorgen dat de warmte niet tot brand dan wel schade lijdt) erbij heb genomen? Je moet voor deze spoelen de variant hebben die tot 180 graden kan weerstaan.
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Het was euhh een grapjeSARK schreef:Weet je heel zeker dat de temperaturen die je hier opgeeft kloppen, ik vind het nogal aan de hoge kant
Sorry
Die spoelen worden helemaal niet heet, zou me verbazen als ze meer dan 5 graden warmer worden dan de omgeving temperatuur.
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
nou morgen moet ie klaar zijn en hij is bijna klaar, komen de fotos tot nu toe:
morgen nog het filter aansluiten en dan testen!
spannend!
morgen nog het filter aansluiten en dan testen!
spannend!
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
nice!Jasperhku schreef:nou morgen moet ie klaar zijn en hij is bijna klaar, komen de fotos tot nu toe:
morgen nog het filter aansluiten en dan testen!
spannend!
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Jasper,
Goed om te zien dat je project de juiste vormen begint te krijgen en dat je al flink opschiet
Ik moet bekennen dat ik in het begin behoorlijk skeptisch was maar mede door alle (snelle) hulp van de forumleden en natuurlijk jouw aanpak, lijkt alles goed te komen.
Goed om te zien dat je project de juiste vormen begint te krijgen en dat je al flink opschiet
Ik moet bekennen dat ik in het begin behoorlijk skeptisch was maar mede door alle (snelle) hulp van de forumleden en natuurlijk jouw aanpak, lijkt alles goed te komen.
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
HEEL apart, en zeker mooi!
Komt denk ik wel goed hoor.
Als het laag nu nog tegen valt, valt er wellicht nog wat te boosten met een equalizer bijvoorbeeld.
Komt denk ik wel goed hoor.
Als het laag nu nog tegen valt, valt er wellicht nog wat te boosten met een equalizer bijvoorbeeld.
- MrCaBLeGuY
- Berichten: 466
- Lid geworden op: ma 07 dec 2009, 7:43
- Locatie: Zwaag
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Ik moet zeggen dat ik trost op je ben
Echt erg mooi geworden, ik ben benieuwd naar de foto's als ze helemaal klaar zijn en in een set naast elkaar staan en uiteraard naar benieuwd naar het geluid en of het geworden is wat je hoopte.
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Hele mooie aparte speaker, mooi werk.
Ben benieuwd of de vorm niet teveel invloed heeft op de sound.
Met maar 1 plank zou het helemaal gaaf zijn:

Hoe ga je het doen met de bedrading, of heb je die al helemaal ingefreesd?
Speelt hij al?
Succes met afstuderen!
Ben benieuwd of de vorm niet teveel invloed heeft op de sound.
Met maar 1 plank zou het helemaal gaaf zijn:
Hoe ga je het doen met de bedrading, of heb je die al helemaal ingefreesd?
Speelt hij al?
Succes met afstuderen!
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Dat begint al ergens op te lijken
Gezien je morgen klaar moet zijn moet je je daar eerst maar even op richten.
Als je daarna in de gelegenheid bent zou je kunnen kijken naar de afronding van de luidsprekergaten aan de voorkant van de voorste plaat. Je het daar nu scherpe randje die een nadelige invloed op het geluid kunnen hebben. Het is natuurlijk niet je eerste prioritiet maar het is een relatief eenvoudige handeling.
Gezien je morgen klaar moet zijn moet je je daar eerst maar even op richten.
Als je daarna in de gelegenheid bent zou je kunnen kijken naar de afronding van de luidsprekergaten aan de voorkant van de voorste plaat. Je het daar nu scherpe randje die een nadelige invloed op het geluid kunnen hebben. Het is natuurlijk niet je eerste prioritiet maar het is een relatief eenvoudige handeling.
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
zo ze klinken goed! mijn oren zijn natuurlijk niet de meest perfecte, maar het geluid dat ik hoor heb ik nog niet eerder gehoord uit een speaker, kraak helder. En ze zien er leuk uit. volgende week fotograferen in een studio en als die fotos klaar zijn post ik ze.. bedankt voor alle complimenten! ohja, gister ben ik trouwens geslaagd!
bedankt voor jullie support en het meedenken, zonder dit forum had ik nu misschien wel speakers, maar sowieso niet met zulk geluid!
De expositie is trouwens 24, 25, 26 en 27 juni in Utrecht, uitnodiging zit in de bijlage!
bedankt voor jullie support en het meedenken, zonder dit forum had ik nu misschien wel speakers, maar sowieso niet met zulk geluid!
De expositie is trouwens 24, 25, 26 en 27 juni in Utrecht, uitnodiging zit in de bijlage!
- Bijlagen
-
- 10_06_Uitnodiging.pdf
- (214.86 KiB) 41 keer gedownload
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
van harte!Jasperhku schreef:... gister ben ik trouwens geslaagd!
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Gefeliciteerd!
Randen ga je die nog afvijlen/affrezen?
Daar waar de units inzitten bedoel ik dan. Zou hem helemaal afmaken namelijk.
Filter ziet er ook puik uit btw!
Randen ga je die nog afvijlen/affrezen?
Daar waar de units inzitten bedoel ik dan. Zou hem helemaal afmaken namelijk.
Filter ziet er ook puik uit btw!
Re: 3 weg met 3 gesloten klankkasten?
Gefeliciteerd, ik denk dat ik maar eens naar de eXpositie kom.
Ik ben wel wat gewend aan vormgeving, maar dit zijn leuke, "relatief simpele" oplossingen.
De kracht zit vaak in de eenvoud!!
Ben ook wel benieuwd naar hoe je de kabel in
de glazen pot hebt gekregen.
Ik ben wel wat gewend aan vormgeving, maar dit zijn leuke, "relatief simpele" oplossingen.
De kracht zit vaak in de eenvoud!!
Ben ook wel benieuwd naar hoe je de kabel in
