'me'

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: 'me'

Bericht door meiborg »

Dit topic was dan ook vooral als een grapje begonnen, omdat ik me soms zo kan ergeren aan kromme zinnen, consequent verkeerde gramatica etc. Het richtte zich in den beginne dan ook vooral op degene die zich er door laten storen in plaats van hen die het voeren.

Om die reden heb ik dan ook mijn eigen spelfouten lekker laten staan, dat is weer voer om nog even lekker verder te mopperen voor een ander ;).

Uiteindelijk gaat het zeer zeker om de inhoud, maar persoonlijk leidt het mij af als deze inhoud is verpakt in een berg taalfouten.
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 209
Lid geworden op: di 23 mei 2006, 12:41
Locatie: Huizen

Re: 'me'

Bericht door Erwin »

Interficior schreef:
Dus je wordt vooral kritisch op spelling als iemand niets zinnigs heeft te melden? :mrgreen:
Het telt wel allemaal bijelkaar op... ;)
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”