Ik zou gewoon zeggen dat dat Belgisch isxbake schreef:Blijken m'n montagegaten niet overeen te komen én staat er een kemel van een schrijffout op: "Amplifer"...![]()
Groeten,
Mischa
Moderator: Beheerdersteam
Ik zou gewoon zeggen dat dat Belgisch isxbake schreef:Blijken m'n montagegaten niet overeen te komen én staat er een kemel van een schrijffout op: "Amplifer"...![]()
Gelukkig heb je meer verstand van speakers metenb_force schreef:AUW, de tering!!!!!!!
Was even aan het prutsen met een schakelende voeding van een DVD-speler.
Even vergeten dat die elco's nog even moet ontladen.
Pak ik de print beet. Nu heb ik een zere middelvinger
Na afgelopen zaterdag had ik van jou wel een ander sterk elektrocutieverhaal verwacht...mischa72 schreef:Gelukkig heb je meer verstand van speakers metenb_force schreef:AUW, de tering!!!!!!!
Was even aan het prutsen met een schakelende voeding van een DVD-speler.
Even vergeten dat die elco's nog even moet ontladen.
Pak ik de print beet. Nu heb ik een zere middelvinger![]()
![]()
.
Ken hetzelfde principe uit de hoogspanningsvoeding van een tv. Elco's geladen tot een volt of 600, even niet opletten, print valt om (omdat je "even" dat component wilde vervangen en dus geen standaard gebruikt), ik schrik en grijp dus vol die elco vast. Heeft best een tijdje getinteld......
Groetjes,
Mischa
Uhm, ik neem aan van Bart?daniel schreef:Na afgelopen zaterdag had ik van jou wel een ander sterk elektrocutieverhaal verwacht...
Alhoewel dat natuurlijk weinig met audio te maken had... hooguit kortstondig en hoogtonig...
Ik denk van jou?mischa72 schreef:Uhm, ik neem aan van Bart?daniel schreef:Na afgelopen zaterdag had ik van jou wel een ander sterk elektrocutieverhaal verwacht...
Alhoewel dat natuurlijk weinig met audio te maken had... hooguit kortstondig en hoogtonig...
Groeten,
Mischa
Het kwartje valt ! UHm, ik bedoel, de vonk slaat over. Ja, was het maar een sterk verhaal. Gelukkig geen blijvende schade (mijn 2 kinderen zij echt van mijb_force schreef:Ik denk van jou?mischa72 schreef:Uhm, ik neem aan van Bart?daniel schreef:Na afgelopen zaterdag had ik van jou wel een ander sterk elektrocutieverhaal verwacht...
Groeten,
Mischa
Vreemd, ik heb bij mijn vorige werkgever (formido) meerdere malen een spoelbak in van die 30mm keukenbladen moeten zagen en dat ging allemaal prima met de decoupeerzaag.. Of heb je een massief houten keukenblad, want die waren wel van spaanplaat.Henkjan schreef:ik durfde dus een 30mm keukenblad met de decoupeerzaag te gaan zagen. netjes geleidelatten, ging er soepel door, maar zaagje ging aan de onderkant een eigen leven leiden, waardoor die toch niet recht zaagdevoortaan toch maar de cirkelzaag meenemen voor dat soort klussen
Klopt helemaal. Ook zet ik bij precisiewerk altijd de pendel uit. Hoe meer pendel, hoe meer speling in de aandrijving, hoe meer kans op fouten. Heb voor mijn schoonouders een ombouw gemaakt voor een koelkast en oven in de keuken, alles uit het handje gezaagd en op een lengte van 1m een maximale afwijking van 1mm. Al doende leert men, al wil ik natuurlijk niet zeggen dat Henkjan een beginneling is.sietse schreef:Het verschijnsel doet zich meestal voor als de bediener van het zaag machientje te veel druk naar voren geeft tijdens het zagen. Het zaagblad moet de tijd hebben om te zagen. Klinkt misschien gek maar da's mijn ervaring. Mijn vader zei altijd, " de zaag moet zagen, jij niet" .
dat mag je in relatie met een decoupeerzaag rustig zeggen hoormischa72 schreef:....Al doende leert men, al wil ik natuurlijk niet zeggen dat Henkjan een beginneling is.
Leeuwarden schreef:Ik gebruik een duikfles om banden mee op te pompen. Dus zaterdag de banden van mijn vrouw, op speciaal verzoek, opgepompt...
FTFLeeuwarden schreef:Ik gebruik een duikfles om banden mee op te pompen.