Dus mijn dank gaat uit naar Wowly & de andere betrokken bij de organisatie en alle aanwezige forumleden die het met zijn allen tot een leuke dag gemaakt hebben. Leuk om de gezichten achter de nicknames te zien.
Het is bijzonder, dat een groep van een forum, kan samen komen en iedereen al zijn dure spullen overal zonder zorgen kan laten 'slingeren'. Vreemd genoeg vond ik dit het meest tekenend voor de sfeer, het vertrouwen en respect naar elkaar.
Ik heb getwijfeld mijn Nikon D3 mee te nemen met lenzenpakket maar ben uiteindelijk met me compact camera (Nikon D3000) op stap gegaan. En heb minder foto's gemaakt dan de planning was, het was blijkbaar simpelweg erg gezellig.
Bijgaand de foto's:
Workshops speakers meten by B_Force De mooie DD8's van Boerenterprise en mooi tube's van Xbake De grote zaal met o.a. de Paper Hatts van Tony en de Nescio van Juoiga En aan de andere kant van de grote zaal de Visaton Dipolen XL Een wonderschone set, wat een mooie afwerking! Helaas niet kunnen beluisteren De kleine tover ScanSpeak breedbanders van Ed & de heerlijk klinkende Focal beryllium En ook boven veel moois, prachtige TL's (erg mooi gedaan MichaelB!) en een lieve kleine Seas monitor En aan een leuke dag kan een hoogtepunt niet ontbreken, Pizza eten in het heerlijke weer! Niet veel later na het eten Alles keurig opgeruimd, geen pizza doos meer te zien. Als we allemaal aan onze projecten werken zijn we dan allemaal net zo netjes?
---- Einde foto's ----
Voor een fotograaf zijn de foto's knap beroerd, heb de hele dag op F8 lopen fotograferen met de interne flut flitser van de D3000 (how stupid). Dus alle belichting levels omhoog moeten halen wordt het niet mooier van. Volgend jaar dan toch maar Nikon D3 mee met fatsoenlijke flitser
Speciale dank aan Sjons die mij opgehaald heeft (ivm omstandigheden). Sjons een hele dikke pluim!!!!
voetnoot:
Sta je op een foto en ben je hier niet van gediend of vind het simpelweg niet prettig, stuur mij even een PM. Bij voorkeur blur ik dan degene die het niet wenst uit maar wanneer de wens is de foto in zijn geheel te verwijderen zal ik hier uiteraard gehoor aan geven.