Hopelijk tot volgend jaar, en de foto's zal ik hier wel bekijken
ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Jan-Willem
- Berichten: 650
- Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
- Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Helaas... ik wou ook komen maar ik ben nu pas vrij met werken, en dan wordt het te laat......
Hopelijk tot volgend jaar, en de foto's zal ik hier wel bekijken
Hopelijk tot volgend jaar, en de foto's zal ik hier wel bekijken
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Ik had ontzettend graag gekomen maar ik kan en mag niet met de auto rijden. (verpletterde teen)
Ik zal het dus ook met het verslag en de foto's moeten doen.
Ik zal het dus ook met het verslag en de foto's moeten doen.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Bah, ik had 3 opties om mee te rijden en geen van alle ging door. Jammer. 
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Jeep, jij kon niet meerijden. Dat is pech. Maar ik kon niet komen, maar moest in plaats daarvan naar dit ding luisteren.

Ronny

Ronny
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Tja, zelfbouw boxen......rho schreef:Ik had ontzettend graag gekomen maar ik kan en mag niet met de auto rijden. (verpletterde teen)![]()
Ik zal het dus ook met het verslag en de foto's moeten doen.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Rik had dan effe iets laten weten dan had je kunnen meerijdenrho schreef:Ik had ontzettend graag gekomen maar ik kan en mag niet met de auto rijden. (verpletterde teen)![]()
Ik zal het dus ook met het verslag en de foto's moeten doen.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Had mij gevraagd man! Ik woon in Soest, had je zo mee kunnen rijden. Je had daar (in Ede) op het station naar A'foort kunnen gaan, had ik je opgepikt.]eep schreef:Bah, ik had 3 opties om mee te rijden en geen van alle ging door. Jammer.
Ik heb ook totaal niet gezien dat je geen rit kon krijgen. Balen zeg!
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
JA ???
En waar zijn die foto´s dan???
Bij deze wil ik Jan en de mede-organisatoren van harte bedanken voor weer een zeer geslaagde dag. Het was leuk om mijn Nikko Revisited eens de sporen te geven en te kijken wat hij doet op een set fatsoenlijke speakers. Bedankt hiervoor Chris !
Voor de rest is de vrije opzet van vandaag mij heel erg meegevallen. Ik had verwacht dat het een zooitje zou worden, maar wat zijn we toch een fijne club bij elkaar. Mijn reisgenoten zeiden ook al dat het echt een forum is met een zeer fijne insteek, en waar de een de ander respecteert, iets wat op niet elk audioforum het geval is.
Hulde aan de organisator(en).
Groeten,
Mischa
En waar zijn die foto´s dan???
Bij deze wil ik Jan en de mede-organisatoren van harte bedanken voor weer een zeer geslaagde dag. Het was leuk om mijn Nikko Revisited eens de sporen te geven en te kijken wat hij doet op een set fatsoenlijke speakers. Bedankt hiervoor Chris !
Voor de rest is de vrije opzet van vandaag mij heel erg meegevallen. Ik had verwacht dat het een zooitje zou worden, maar wat zijn we toch een fijne club bij elkaar. Mijn reisgenoten zeiden ook al dat het echt een forum is met een zeer fijne insteek, en waar de een de ander respecteert, iets wat op niet elk audioforum het geval is.
Hulde aan de organisator(en).
Groeten,
Mischa
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Ik kom net mijnhuis je binnen rollen. spiekerts staan weer op de plek. Tsjongenjonge dat moet ik niet te vaak doen die dingen verslepen..... morgen beetje spierpijn in mijn rugje denk ik. Ik zal maar niet tegen mijn fysio vertellen, ben er net afgelopen week voor het laatst geweest
Iedereen bedank voor de enorm gezellige dag. Erg leuke en ongedwongen sfeer. Bedankt..
Geen dank Mischa. Ik ben blij ze goed in de smaak zijn gevallen vandaag.
Die foto's ben ik ook erg benieuwd naar.
M.v.g.
Chris
Iedereen bedank voor de enorm gezellige dag. Erg leuke en ongedwongen sfeer. Bedankt..
Geen dank Mischa. Ik ben blij ze goed in de smaak zijn gevallen vandaag.
Die foto's ben ik ook erg benieuwd naar.
M.v.g.
Chris
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Ook net thuis. Erg leuk om weer oude bekenden en ook nieuwe bekenden te ontmoeten en veel bouwsels die hier langs komen eens in het echt te aanschouwen en te beluisteren. Jongens wat maken jullie toch een mooie dingen.
Het was erg gezellig en ongedwongen. Jan bedankt voor de organisatie, het is een mooie locatie, die is voor herhaling vatbaar.
Het was erg gezellig en ongedwongen. Jan bedankt voor de organisatie, het is een mooie locatie, die is voor herhaling vatbaar.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Zo, ik kom ook net weer binnenstuiteren. reuze naar m'n zin gehad, prachtige dingen gezien en gehoord, leuke gesprekken gevoerd.
in een woord harstikke gezellig!
in een woord harstikke gezellig!
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
ben ook net thuis.
Dit vond ik de meest onspannende Breda luisterdag.
Gezellig groepje ook en een leuke nieuwe zaal.
Veel nieuwe namen en gezichten waren er.
Fotos heb ik alleen van de ruimte waar Harry en ikzelf ons setje hadden staan.
En ook van Jan met zijn Pennetje!
Dit vond ik de meest onspannende Breda luisterdag.
Gezellig groepje ook en een leuke nieuwe zaal.
Veel nieuwe namen en gezichten waren er.
Fotos heb ik alleen van de ruimte waar Harry en ikzelf ons setje hadden staan.
En ook van Jan met zijn Pennetje!
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Je kunt altijd nog zeggen dat deze samenkomst/versleping op aanraden van een fysiotherapeut was.Boerenterprise schreef:Ik zal maar niet tegen mijn fysio vertellen, ben er net afgelopen week voor het laatst geweest![]()
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Ook net terug.
Was een gezellig dag, wederom!
En wederom mooi weer!!
En wederom te weinig tijd om alles te kunnen horen en iedereen te spreken!
Wederom heb ik weer zin in volgend jaar.
,echter waar zijn potverdorie de FOTO'S????????!?!?!?!?!?!?!?
Was een gezellig dag, wederom!
En wederom mooi weer!!
En wederom te weinig tijd om alles te kunnen horen en iedereen te spreken!
Wederom heb ik weer zin in volgend jaar.
,echter waar zijn potverdorie de FOTO'S????????!?!?!?!?!?!?!?
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Het was genotteren supervorm van genieten.
Met elkaar en voor elkaar, super bedankt Jan en alle anderen, niemand uitgesloten, dit doe je met elkaar, omdat je weet wat iedereen er voor tijd en energie in heeft gestoken.
Ik kan hier misschien wel weer een jaar op teren

Bedankt Bart voor de workshop
Met elkaar en voor elkaar, super bedankt Jan en alle anderen, niemand uitgesloten, dit doe je met elkaar, omdat je weet wat iedereen er voor tijd en energie in heeft gestoken.
Ik kan hier misschien wel weer een jaar op teren
Bedankt Bart voor de workshop
Laatst gewijzigd door hannesie op za 22 mei 2010, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Heb het idee dat er niet heel veel foto's gemaakt zijn. Zou wel leuk zijn als er toch wat zijn voor diegenen die het allemaal gemist hebben.b_force schreef:echter waar zijn potverdorie de FOTO'S????????!?!?!?!?!?!?!?
Tja, zelf liet ik vanmorgen in de haast mijn camera thuis op tafel liggen
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Ik was al iets eerder thuis maar nu pas kunnen reageren. Mijn vrouw is me nu al weer zat want ik heb het de hele avond al over hoe geweldig leuk het vandaag was. En hoe mooi die concaeve satelite's wel niet zijn!
Ook ik was bang voor een rommelige dag ivm het ontbreken van een planning maar niets was minder waar. Heel relaxed en een topsfeer! Iedereen bedankt en zeker tot volgend jaar!
Wie weet sta ik er dan met mijn concaeve satelite's!

Ook ik was bang voor een rommelige dag ivm het ontbreken van een planning maar niets was minder waar. Heel relaxed en een topsfeer! Iedereen bedankt en zeker tot volgend jaar!
Wie weet sta ik er dan met mijn concaeve satelite's!
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
We hebben een mooe camera, maar ik neem dat ding nooit mee.Pjotr schreef:Heb het idee dat er niet heel veel foto's gemaakt zijn. Zou wel leuk zijn als er toch wat zijn voor diegenen die het allemaal gemist hebben.b_force schreef:echter waar zijn potverdorie de FOTO'S????????!?!?!?!?!?!?!?
Tja, zelf liet ik vanmorgen in de haast mijn camera thuis op tafel liggen
Vergeet gewoon foto's te maken nmlk
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Weer erg genoten, lekker gekletst. Jan, hartelijk dank weer voor de organisatie! Op naar volgend jaar!
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Zit nog niet zo lang op dit forum, maar probeer in ieder geval om volgend jaar ook te komen. Het is wel een beetje uit de buurt van Assen, maar aan de reacties te zien wel de moeite waard. Sowieso, alle reacties die je krijgt van een ieder op je post is gewoon geweldig.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Vergeet ik bijna te zeggen dat het idd. een fantastische dag was!
Lekker los allemaal en een stuk minder druk dan vorig jaar, waardoor ik meer verschillende speakers heb kunnen luisteren dan vorig jaar.
De grootste verrassing waren de speakers de in de linker kamer boven stonden (sorry ben je naam vergeten). Degene met de ongefilterde Monacor drivers, aangesloten op een platenspeler en buizenversterker!
Ook de kleine Tangband speakertjes van Doppendoos klonken echt lekker.
Helaas heb ik de speakertjes van Boppo niet echt goed kunnen beluisteren
Iedere keer dacht ik: "nog even vragen", maar dat kwam er steeds niet van.
Lekker los allemaal en een stuk minder druk dan vorig jaar, waardoor ik meer verschillende speakers heb kunnen luisteren dan vorig jaar.
De grootste verrassing waren de speakers de in de linker kamer boven stonden (sorry ben je naam vergeten). Degene met de ongefilterde Monacor drivers, aangesloten op een platenspeler en buizenversterker!
Ook de kleine Tangband speakertjes van Doppendoos klonken echt lekker.
Helaas heb ik de speakertjes van Boppo niet echt goed kunnen beluisteren
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Laten we die vooral niet vergeten.hannesie schreef:Bedankt Bart voor de workshop
Ja Bart, jij ook bedankt, het was zeker leerzaam.
Ontbreekt er eigenlijk nog 1 enkele vraag: Jan, hebben we al een datum voor 2011 ???
Groeten,
Mischa
Laatst gewijzigd door mischa72 op zo 23 mei 2010, 0:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Oh ja, foto's. zomaar effe een greep:
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Zien jullie dit! Jan maak foto's met zijn ogen dicht.
Whahahahha.
Whahahahha.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
daddy en doppedoos zijn ook weer thuis. Bier staat open en wat heb ik weer moooooie muziek gehoord vanuit hele mooie creaties. heb natuurlijk lang niet alles kunnen beluisteren en heb maar 2 fotos gemaakt. Bromsnor staat weer keurig binnen.
Dankje Jan voor de organisatie en het slepen ook Alle anderen bedank ik voor weer een memorabele BREDA VI dag!
Dit maal erg genoten van de avond sessie! maar goed dat ik wat later ben gekomen . Ook daddy had het uitermate naar zn zin toen op de avond goede jazz werd gedraaid en spontaan een biertje opende. Kortom. Genoten!!
groet, Simon en Fred
Dankje Jan voor de organisatie en het slepen ook Alle anderen bedank ik voor weer een memorabele BREDA VI dag!
Dit maal erg genoten van de avond sessie! maar goed dat ik wat later ben gekomen . Ook daddy had het uitermate naar zn zin toen op de avond goede jazz werd gedraaid en spontaan een biertje opende. Kortom. Genoten!!
groet, Simon en Fred

