Koelkast en geld automaat stonden daar ook.hannesie schreef:Stond de koffie ook niet in ruimte 1?
Dan kan de frequentie van het koffie apparaat ook mooi meegenomen worden, maar je krijgt daardoor ook meer inloop, die de concentratie verstoord van de aandachtigecursisten.
Weet niet meer of dat vorig jaar ook zo was.
De koffie-automaat wel. Daar heeft Martijn nog kennis meegemaakt
