ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Sander: beterschap. ik kan je het volgende medicijn van harte aanbevelen:
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Mja, ik hou 't op kippensoep en sinaasappelsap voor de broodnodige vitaminen, ben niet zo'n liefhebber van sterke drank eerlijk gezegd.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Pak dan een "pink gin" ( Gin & Angostura bitter / Gin & Unterberg ) 
Overmorgen is het al zover !! Heb er zin in Audio DIY'ers !!
Overmorgen is het al zover !! Heb er zin in Audio DIY'ers !!
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Heeft het zin als ik alleen mijn bakkie meeneem? ik kan geen boxen ed meenemen.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
tis precies de tijd van het jaar..
Sinds gisteravond lig ik ook te bed met, welliswaar iets minder koorts, maar met een pijnlijke keel dat het geen naam heeft!
De dokter heeft me een paardemiddel gegeven.. alles om erbij te zijn zaterdag hé
Sinds gisteravond lig ik ook te bed met, welliswaar iets minder koorts, maar met een pijnlijke keel dat het geen naam heeft!
De dokter heeft me een paardemiddel gegeven.. alles om erbij te zijn zaterdag hé
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Misschien heb ik iets gemist maar wat is het precieze adres eigenlijk? Nu is heel Breda wel een gemeenschapshuis maar toch 
Toch wel handig om dat in de openingspost te zetten.
Toch wel handig om dat in de openingspost te zetten.
Laatst gewijzigd door Pjotr op do 20 mei 2010, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
LOKATIE
Gemeenschapshuis Beemdentil
Gageldonksepad 5
4824PP Breda
Gemeenschapshuis Beemdentil
Gageldonksepad 5
4824PP Breda
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Tuurlijk. Er zijn meestal meer boxenbouwers dan versterkerbouwers. En jouw versterker kan dan ook aan mijn Klonatines...Pmh123 schreef:Heeft het zin als ik alleen mijn bakkie meeneem? ik kan geen boxen ed meenemen.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ok bedankt 
Maarreh we moeten toch lid zijn van ZBA? Na al die jaren heb ik nog geen lidmaatschapkaart gezien..... mag ik dan op mijn blauwe ogen toch in?
Maarreh we moeten toch lid zijn van ZBA? Na al die jaren heb ik nog geen lidmaatschapkaart gezien..... mag ik dan op mijn blauwe ogen toch in?
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
oke dan gaat tie gezellig meeRobertD schreef:Tuurlijk. Er zijn meestal meer boxenbouwers dan versterkerbouwers. En jouw versterker kan dan ook aan mijn Klonatines...Pmh123 schreef:Heeft het zin als ik alleen mijn bakkie meeneem? ik kan geen boxen ed meenemen.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Volgens mij hebben een aantal mensen last van de zelfbouwkoorts
Sander, Jan, Xbake
Als je nu gewoon komt gaat dat vanzelf over

Sander, Jan, Xbake
Als je nu gewoon komt gaat dat vanzelf over
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Heb erg veel zin in zaterdag maar ga helaas geen systeem meenemen...Wouter en Erik...........AL130 en KE25SC monitor
................................Cello Duet verterker en DCS CD VV
De AL130 KE25SC monitor krijg ik niet goed gefilterd voor die tijd. Na een maand wachten op filteronderdelen en 3 verkeerde bezorgingen heb ik nu nog niet mijn filtermaterialen binnen. Waardeloze toezeggingen over bezorgdagen etc. baal, baal.
Ik neem wel de AMPeerless mee, is vrijwel een compleet systeem
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik ben er morgen ook bij, ben erg benieuwd naar wat iedereen allemaal gemaakt heeft.
Ben nog redelijk nieuw op dit forum, en nog behoorlijk onervaren met het zelfbouwen van speakers. Maar dat mag de pret niet drukken denk ik zo.
Ben nog redelijk nieuw op dit forum, en nog behoorlijk onervaren met het zelfbouwen van speakers. Maar dat mag de pret niet drukken denk ik zo.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
heeft er iemand wat goede en niet te korte digitale interlinks? cinch aan beide kanten. dit tbv Nescio.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Ik heb wel 50meter coax kabel liggen.
Paar tulp stekkers, en klaar ben je
Paar tulp stekkers, en klaar ben je
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Even een praktisch vraagje: Is het juiste equipement aan aanwezig (messen, vorken en evt. scharen, zagen) om dit naar behoren te kunnen verwerken? Of moeten we dit zelf meenemen?Wowly schreef:ETEN
om 16.00 ga ik domino pizza bellen. Als iedereen vantevoren heeft aangegeven wát ie wil en heeft betaald kunnen ze zich een beetje voorbereiden hihihi. Tussen 17.00 - 17.30 zullen ze dan worden gebracht, al zullen er waarschijnlijk weer 2 ritjes voor nodig zijn.
Als je wil kun je nu al kijken welke je wil hebben zodat je zaterdag daar geen omkijken naar hebt. check http://www.thuisbezorgd.nl/minisites/do ... ?pc=4818KJ
en http://www.dominos.nl/CORPORATE/overdominos/Menu
Jummie!!!
Jan
Een van de leukere dingen van de ZBA-dagen in Zutphen destijds vond ik om op ons gemak achteraf ergens uit eten te gaan. Zijn daar misschien ook liefhebbers voor?
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
helaas ga ik niet verschijnen...
een of ander amerikaans bandje (iets met groene dag of zo) heeft het in zij hoofd gehaald om een weekje in een amsterdamse bierstal te gaan rehearselen, en ik moet daar aan het werk als runner...
een of ander amerikaans bandje (iets met groene dag of zo) heeft het in zij hoofd gehaald om een weekje in een amsterdamse bierstal te gaan rehearselen, en ik moet daar aan het werk als runner...
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Wat schattig, Peter heeft nog nooit iets bij Domino besteld
Ze snijden daar alles in hap klare brokken (nouja, partjes) voor je
Ze snijden daar alles in hap klare brokken (nouja, partjes) voor je
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Dat klopt. Soort pizza-uit-het-vuistje a la een zak patat dus.b_force schreef:Wat schattig, Peter heeft nog nooit iets bij Domino besteld![]()
Ze snijden daar alles in hap klare brokken (nouja, partjes) voor je
Dan is het helemaal wel een idee om ergens anders echt pizza of iets anders te gaan eten.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Dan ben je ook direct tijd kwijt lijkt me, en ben je weg van het 'event'.
Ik vind pizza halen prima
PS. Dankij m'n lieve dokter zal ik morgen toch aanwezig zijn, zij het welliswaar mét medicijnen
Ik vind pizza halen prima
PS. Dankij m'n lieve dokter zal ik morgen toch aanwezig zijn, zij het welliswaar mét medicijnen
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Ach, het vult de maagPjotr schreef:Dat klopt. Soort pizza-uit-het-vuistje a la een zak patat dus.b_force schreef:Wat schattig, Peter heeft nog nooit iets bij Domino besteld![]()
Ze snijden daar alles in hap klare brokken (nouja, partjes) voor je
Dan is het helemaal wel een idee om ergens anders echt pizza of iets anders te gaan eten.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
Ik heb de interlinks die ik gebriuikt heb bij de AVMN hier nog liggen, ruim 3 meter 75 Ohm component kabel, dus 3 lengtesHenkjan schreef:heeft er iemand wat goede en niet te korte digitale interlinks? cinch aan beide kanten. dit tbv Nescio.
- the cosmic gate
- Berichten: 284
- Lid geworden op: di 06 okt 2009, 11:03
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010 CHECK DE EERSTE POSTS
misschien stomme vraag, maar kan ik ook gewoon elk moment vd dag binnen komen wandelen ?
Wil nl zeker komen kijken alleen weet ik nog niet hoelaat enz
Wil nl zeker komen kijken alleen weet ik nog niet hoelaat enz
