Het is dus niet geheel op de dag gelukt dat ik zelf wilde, maar zo gaat het volgens mij meestal in de zelfbouw.
Hierbij eventjes de laatste plaatjes van hoe hij er nu bij staat:
Glow in the dark 1
Glow in the dark 2
En voor degenen die nu nog steeds in spanning zitten: HIJ WERKT !!!! Alleen krijg ik er een gratis portie BROMMMMM bij.

Op dit moment heb ik nog beide massa-aansluitingen van de ingangen los liggen, dus is er geen potentiaalvereffening tussen bron en versterker. Als ik één van deze 2 aan de cinch massa leg, is de brom voor een groot deel verdwenen, maar helaas niet compleet weg. Beide massa-aansluitingen van het signaal in aan elkaar leggen brengt ook geen oplossing.
Hieronder even de plaatjes van hoe de bedrading door de kast loopt.
Voor alle duidelijkheid:
Foto bovenkant:
Paars zijn de sense-lijnen voor de DC-beveiliging
Blauw is Amp-On
Rood/Zwart getwist zijn de wapperaansluitingen rechtstreeks op de uitgangen
Foto onderkant:
Oranje getwist zijn de 2 spoelen van de trafo (gele draden) die naar de gelijkrichting toe gaan
Zwart getwist is de middenaftakking van de trafo (grijze draad) die naar de gelijkrichting toe gaanaad)
Blauw ongetwist is de 12V uitgang van de trafo, puur gebruikt voor de wapperverlichting
Geel getwist is de gelijkgerichte en afgevlakte variant van bovengenoemde blauwe voor de LED-Wapperverlichting
Rood ongetwist zijn de gelijkgerichte voedingen die naar de UcD's gaan.
Hoe ik alles aangesloten heb: Ik breng de spoelen van de trafo via het grijze verdeelblok naar de afvlakking. Hierna is de versterker volledig dubbel-mono opgebouwd. Er is dus geen gemeenschappelijke massa tussen de versterkers. Met betrekking tot de massa's van de ingangen, hoe sluit ik die het beste aan? Beiden aan zijn eigen versterkermassa?
Ik hoop dat jullie er iets van kunnen maken. Zoek de fout, want ik tast even in het duister.
Groeten,
Mischa