ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Wauw, vorig jaar in Beetsterzwaag was mijn eerste ZBA dag, die was geslaagd. Dit lijkt allemaal nog wel weer een schepje er bovenop. Ben er om een uur of 10, ga hier om een uur of 8 de duer uit, zal iets van 2 uur rijden zijn.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
kheb het gebeuren van het voetbal wat verplaatst, tenminste geprobeerd hahaha
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik zie dat het "equipment" lijstje niet meer up to date is Jan 
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
niet meer bij te houden bart.
Ik zit eraan te denken om iedereen te vragen een word in te vullen emt daarop de naam en bijzonderheden van de apparatuur. ALs ik het goed heb heb ik nog ergens het logo van ZBA staan op mijn pc.
HJ, heb jij hem nog ergens staan??
Jan
Ik zit eraan te denken om iedereen te vragen een word in te vullen emt daarop de naam en bijzonderheden van de apparatuur. ALs ik het goed heb heb ik nog ergens het logo van ZBA staan op mijn pc.
HJ, heb jij hem nog ergens staan??
Jan
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Lijkt me geen slecht idee..
Dan kan je een klein specificatielijstje op een A4tje bij je apparaat leggen, want iedereen wil natuurlijk de WAT en HOE van je device weten
Dan kan je een klein specificatielijstje op een A4tje bij je apparaat leggen, want iedereen wil natuurlijk de WAT en HOE van je device weten
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Eventjes dit topic door scrollen, ben je in 30 min klaar.
Het maakt in feite ook niks uit, maar het is weer zo zuur als dingen missen waardoor iets niet werkt ofzo.
Het maakt in feite ook niks uit, maar het is weer zo zuur als dingen missen waardoor iets niet werkt ofzo.
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ivm een opdracht kan ik helaas er niet bij zijn, dus geen Mix&Match......
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
En daar verheugde ik mij al op, weer zoiets grandioos als vorig jaaramanda schreef:Ivm een opdracht kan ik helaas er niet bij zijn, dus geen Mix&Match......
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
op mijn PC is er geen prullebak, ik koop steeds een grotere harddisk (ik heb bestanden van meer dan 20 jaar geleden nog)Wowly schreef:HJ, heb jij hem nog ergens staan??
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Zie zo voor me dat Henkjan om de zoveel tijd bij de lokale hardwareboer staat:
"Ja mijn HD is steeds vol, dus hebben jullie weer een nieuwe voor me?"
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Hallo!
Ook dit jaar zijn Daddy en ik weer van de partij! Dit maal met een klein d'appolitootje ( viewtopic.php?f=3&t=11053 ) en een subje (volgens audioot was bromsnor, een leuke naam!)
Voor de versterking neem ik een heuse dynavox GS-PA1 mee. Zoals ze dat zo mooi noemen: een mini versterker van wel ruim 50 euro!
Als bron neem ik een mp3 speler mee voor als ik lui ben om te spelen.
Ook dit jaar zal ik weer een DEMO cd-tje maken met de voorspelbare titel : Breda VI
Ik hou me dus aanbevolen voor iemand die graag z'n CD speler wil demo-en
Groet, Simon
Ook dit jaar zijn Daddy en ik weer van de partij! Dit maal met een klein d'appolitootje ( viewtopic.php?f=3&t=11053 ) en een subje (volgens audioot was bromsnor, een leuke naam!)
Voor de versterking neem ik een heuse dynavox GS-PA1 mee. Zoals ze dat zo mooi noemen: een mini versterker van wel ruim 50 euro!
Als bron neem ik een mp3 speler mee voor als ik lui ben om te spelen.
Ook dit jaar zal ik weer een DEMO cd-tje maken met de voorspelbare titel : Breda VI
Ik hou me dus aanbevolen voor iemand die graag z'n CD speler wil demo-en
Groet, Simon
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
ik zal als demo CD die van Manger meenemen, staan wel wat mooie nummers op
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik ben benieuwd naar de lijst met werkelijk aanwezige componenten e.d.
Ik krijg de indruk dat de lijst, en mix van speelbare combinatie's nu ook best moeilijk te maken is.
Ik hoor het graag als er nog iets nodig is.
Ik denk dat ik mijn koptelefoon Sennheiser HD560 Ovation ook wel eens mee kan nemen.
Lijkt mij wel leuk zo een vergelijk.
Ik gebruik hem echter zelden.
Ik krijg de indruk dat de lijst, en mix van speelbare combinatie's nu ook best moeilijk te maken is.
Ik hoor het graag als er nog iets nodig is.
Ik denk dat ik mijn koptelefoon Sennheiser HD560 Ovation ook wel eens mee kan nemen.
Lijkt mij wel leuk zo een vergelijk.
Ik gebruik hem echter zelden.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Tsja, weet je wat het is. Dit jaar word alles volledig los gelaten. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Naar mijn idee erg goed. Wat ik wel merk is dat de leden er nog aan moeten wennen. Ik heb wel gezien dat er een aantal zich hebben verenigd om zo mooie setjes te maken, maar veel komen gewoon "op de bonnenfooi" en gaan op de dag zelf kijken waar hun equipment zich bij gaat passen.
Wat wel van belang is dat je ook kenbaar maakt dat je iets wil laten horen natuurlijk! Anders heb je je spullen voor niets meegenomen! dus, niet te bang zijn de boel aan te sluiten. Ik zal op de dag zelf ook een en ander opperen, zodat de start in ieder geval enigzins geordend verloopt.
Overigens, jullie weten dat stekkerdozen, interlinks, speakerkabels, dempingsmateriaal ook van belang is toch? Zorg ervoor dat alles wel gelabeld is, zodat niets kan kwijtraken oke?
in ieder geval zit het weer opnieuw mee! (zoals het er nu uiziet.....)
jan
Wat wel van belang is dat je ook kenbaar maakt dat je iets wil laten horen natuurlijk! Anders heb je je spullen voor niets meegenomen! dus, niet te bang zijn de boel aan te sluiten. Ik zal op de dag zelf ook een en ander opperen, zodat de start in ieder geval enigzins geordend verloopt.
Overigens, jullie weten dat stekkerdozen, interlinks, speakerkabels, dempingsmateriaal ook van belang is toch? Zorg ervoor dat alles wel gelabeld is, zodat niets kan kwijtraken oke?
in ieder geval zit het weer opnieuw mee! (zoals het er nu uiziet.....)
jan
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Dioot en ik nemen als laagondersteuning voor de dipolen een multisubopstelling met 4 compacte subjes mee, die we afgelopen weken thuis hebben getest. Ze zijn wel lelijk en van spaanplaat, maar dat mag de pret niet drukken.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Haha, daar kom je nog wel mee weg in je studentenkamerRonkel schreef:Dioot en ik nemen als laagondersteuning voor de dipolen een multisubopstelling met 4 compacte subjes mee, die we afgelopen weken thuis hebben getest. Ze zijn wel lelijk en van spaanplaat, maar dat mag de pret niet drukken.
Ben ook benieuwd naar je meetresultaten. Op welke frequentie hebben jullie de crossover?
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Nu op 120 Hz, ivm de mechanische belastbaarheid van de dipolen. Op 110 Hz zit de eerste significante staande golf in het horizontale vlak. Verticaal is er nog wel variatie merkbaar rond 70 Hz (eerste mode), maar dat is gehoormatig niet heel storend. Verder is het faseverloop rond de crossover nog niet helemaal goed.bertor schreef:Haha, daar kom je nog wel mee weg in je studentenkamerRonkel schreef:Dioot en ik nemen als laagondersteuning voor de dipolen een multisubopstelling met 4 compacte subjes mee, die we afgelopen weken thuis hebben getest. Ze zijn wel lelijk en van spaanplaat, maar dat mag de pret niet drukken.
Ben ook benieuwd naar je meetresultaten. Op welke frequentie hebben jullie de crossover?
Metingen heeft Dioot op z'n PC... ik denk dat we naar Breda ook de microfoon meenemen zodat we de boel netjes kunnen afstemmen. Is ook een mooie gelegenheid om Webfilter te demonstreren.
Overigens sluiten we deze keer de filterbak optisch aan, zodat we geen last meer hebben van ruis en brom.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Zeker doen, dan haal je het maximale eruit.Ronkel schreef:Metingen heeft Dioot op z'n PC... ik denk dat we naar Breda ook de microfoon meenemen zodat we de boel netjes kunnen afstemmen. Is ook een mooie gelegenheid om Webfilter te demonstreren.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ronkel en Dioot,
Ik ben zeer benieuwd naar jullie setup! Dit zou wel eens het beste geluid van de dag kunnen blijken
.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie setup! Dit zou wel eens het beste geluid van de dag kunnen blijken
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Het project dipool/ultieme stereoset voor in een kleine kamer loopt nu ook al meer dan twee jaar XD.Martijn M schreef:Ronkel en Dioot,
Ik ben zeer benieuwd naar jullie setup! Dit zou wel eens het beste geluid van de dag kunnen blijken.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Heren,
Ik ga dit jaar verstek laten gaan, lig al sinds dinsdag op bed met 39 graden koorts, keelpijn en ik snotter hele dozen Kleenex vol. Sorry, ik had graag van de partij geweest, maar ook m'n oren zitten behoorlijk dicht, dus dat wordt niks helaas. Veel (luister)plezier gewenst niettemin!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Ik ga dit jaar verstek laten gaan, lig al sinds dinsdag op bed met 39 graden koorts, keelpijn en ik snotter hele dozen Kleenex vol. Sorry, ik had graag van de partij geweest, maar ook m'n oren zitten behoorlijk dicht, dus dat wordt niks helaas. Veel (luister)plezier gewenst niettemin!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ha, ik lig ook al 2 dagen te bed. Ben gelukkig wel aan het opknappen, zaterdag zal wel gaan lukken. Heb net de pizza boer gebeld. Raad eens; hij wist nog wie we waren hahahahahaha!!!!!
Nou doet domino's pizza in de haagse beemden Breda niet moeilijk, ook dit jaar weer 5 euro voor iedere pizza!!!!!! En dan bedoel ik dus het gehele assortiment! Ook de luxe dure pizza's
en whatever.
Jan
Nou doet domino's pizza in de haagse beemden Breda niet moeilijk, ook dit jaar weer 5 euro voor iedere pizza!!!!!! En dan bedoel ik dus het gehele assortiment! Ook de luxe dure pizza's
Jan
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Stuur eens een Calzone deze kant op, dat gaat m'n herstel wel bevorderen denk ik 
Overlanderstraat 399, Purmerend, 0299777877
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Overlanderstraat 399, Purmerend, 0299777877
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
haha, ik betwijfel of de ondernemert in breda daar een brommertje naartoe laat rijden
Buiten dat; heel veel beterschap offcourse!!
Buiten dat; heel veel beterschap offcourse!!
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Wowly schreef:Ha, ik lig ook al 2 dagen te bed. Ben gelukkig wel aan het opknappen, zaterdag zal wel gaan lukken. Heb net de pizza boer gebeld. Raad eens; hij wist nog wie we waren hahahahahaha!!!!!
Nou doet domino's pizza in de haagse beemden Breda niet moeilijk, ook dit jaar weer 5 euro voor iedere pizza!!!!!! En dan bedoel ik dus het gehele assortiment! Ook de luxe dure pizza'sen whatever.
Jan
Sander: beterschap!
