Clarion 090-0100-88, 25w piek, 8 continue, 4 ohm. Ze komen uit een autodeur.
Ik heb nog wat hout, mdf slingeren dus ik ga er eens mee spelen..
Nu heb ik alleen geen idee hoe. Zo in de open lucht komt er geluid uit. Thats it. Hoge tonen aan de voorzijde, lagere tonen aan de achterzijde. Daarna ben ik een beetje gaan spelen. Eerst in een bloempot gelegd; Middentonen worden warmer/holler maar de bas is eruit.
Toen met een schoenendoos gespeeld (tja, je moet even wat he...
Is zo'n speaker beter geschikt voor open baffle? Waar kan ik beginnen om er een goed geluidje uit te halen?
