http://rockgrotto.proboards.com/index.c ... 948&page=1
http://rockgrotto.proboards.com/index.c ... 297&page=1
http://www.head-fi.org/forum/thread/444 ... ube-amps/0
Kreeg ik zin in het bouwen van een hoofdtelefoonversterker. Op Ebay worden deze versterkers genoeg aangeboden. Maar als je de threads goed doorleest valt er veel aan te verbeteren.
Zoals:
- Betere Kanaalscheiding
- Hogere frequentie doorlaat
- Minder ruis/storing
- Minder vervorming
Maar ondanks de bovenstaande beperkingen moet het een zeer aangename versterker zijn.
Gelukkig zijn een voldoende mods beschreven om de beperkingen op te heffen en het karakteristieke geluid te bewaren. Ik ga het type bouwen met de ECC802( 12au7) buis en een aparte conventionele voeding, alles dual mono opgebouwd. Schema volgt.

Ronny


