Mediaspelers
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
Re: Mediaspelers
Ik vond het eerlijk gezegd wat gek maar Mijn Bijzonder Charmante Echtgenote knipperde met haar ogen en sprak: "Wat klinkt dat plat..."
En hangt die HK Dac er dan aan met een betere voeding?
Die maakt bij mij wat plat is, diep dieper diepst
Die maakt bij mij wat plat is, diep dieper diepst
- Leeuwarden
- Leeuwarden
Hmmm misschien niet maar ik kan in ieder geval een poging wagenPjotr schreef:Neem dan een wat minder charmante echtgenoteJe kunt niet alles hebben
- Leeuwarden
Heb je dat nog geprobeerd?Nijn schreef:Dat zal ik nog eens even proberenLeeuwarden schreef:Volgens mij klinkt Airfoil ook een stuk minder goed dan gewoon rechtstreeks..., maar wat ik een voordeel vind is dat het ook met andere programma's werkt.
Nog niet uitgebreidLeeuwarden schreef:Heb je dat nog geprobeerd?Nijn schreef:Dat zal ik nog eens even proberenLeeuwarden schreef:Volgens mij klinkt Airfoil ook een stuk minder goed dan gewoon rechtstreeks..., maar wat ik een voordeel vind is dat het ook met andere programma's werkt.
- Leeuwarden
Ik ben benieuwd. Ik wordt nog steeds geplaagd door een vreselijk harde klik bij het skippen naar een ander nummer. Apple wist er zelf ook geen raad mee 
Heb je het al geprobeerd via de analoge uitgangen? Wellicht dat je Airport Express iets raars doet met de digitale uitgangen bij het wisselen tussen nummers, waardoor de DAC de sync mist en je een klikje hoort. Hier een soortgelijk verhaalLeeuwarden schreef:Ik ben benieuwd. Ik wordt nog steeds geplaagd door een vreselijk harde klik bij het skippen naar een ander nummer. Apple wist er zelf ook geen raad mee
Omdat de airport express in mijn woonkamer er voornamelijk is om makkelijk een lekker achtergrondmuziekje te draaien – en ik dus geen ultieme high-end setup nodig achtte – gebruik ik hem alleen via de analoge uitgangen –> no problemo.
Wel is het inderdaad zo dat acties uit via Airfoil iets langer nodig hebben om doorgevoerd te worden op de Airport Express, maar daar kan ik wel mee leven voorlopig.
- Leeuwarden
Ik vind het zo gek dat ik bij het verwijderen van de voorversterker de klink gewoonweg oorverdovend is geworden. Met VV was het nog acceptabel geweest. Heb overigens een VV in aanbouw. Ben benieuwd of het dan weer beter gaat.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
zoiets heb ik ook gemerkt, ik heb sinds gisteren weer een VV in de set in de woonkamer, en zonder die was er een harde plop als de TV aan of uit ging, en nu niet meer
- Leeuwarden
Ik schat in (zei hij voorzichtig) dat dat niet hetzelfde is. Klinkt meer als "de koelkast die aanslaat" probleem. Desalniettemin erg vervelend.
- Leeuwarden
R.O.T.F.L.O.L.
Genomineerd voor "De Gouden Posting"
Gauw terug naar Jiskefet op Ned 3...............
Genomineerd voor "De Gouden Posting"
Gauw terug naar Jiskefet op Ned 3...............
- Leeuwarden
Hèh, hèh, hèh...Leeuwarden schreef:Goeiemorgen...
Ze waren echt geweldig gisteren en waren bijna een persiflage van zichzelf, echt top en met erg veel "Jan-voer"
Tja, en toen kwam die constatering van Henkjan er ook nog eens overheen, Jiskefet dubbelop
- Leeuwarden
Maar ondertussen is mijn audioleven een ramp. Ik heb nog steeds last van die achterlijk harde tik. ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Hoi Jan,Leeuwarden schreef:Surf ik nog even over internet lees ik heel toevallig dat je een receiver niet aan de praat krijgt zonder een controller... Allemachtig...
Telefoontje gepleegd naar Logitech, ze mailen me het antwoord. Maar weer even afwachten dan...
ik weet dat je nu voor iets anders gekozen hebt, maar dit wilde ik nog even vertellen:
Ondertussen heb ik van de zaak een I-Phone gekregen. En ik kan je zeggen, dit is een gigantische vooruitgang op de controller van Logitech zelf! (Bedieningstechnisch dan, het geluid alleen maar subjectief
De App die je kunt kopen; IPENG werkt supersnel, en heel makkelijk. Snel liedjes zoeken via zoekfuncties enz. Het werkt zo goed, dat ik nu bijna verplicht wordt voor mijn echtgenote een IPAD te kopen. voor mezelf dus!
Gr. Harry
- Leeuwarden
Hoi Harry, beetje late reaktie... Mooi he zo'n iPhone 
Ik heb trouwens zo'n iPad in handen gehad inmiddels ennuhhh jouw vrouw gaat erg blij worden
Ik heb trouwens zo'n iPad in handen gehad inmiddels ennuhhh jouw vrouw gaat erg blij worden
- Leeuwarden
Maar nu weer even terug naar de bijzonder harde tik die ik er niet uit krijg.
Misschien een hele stomme vraag maar zou dat te maken kunnen hebben dat het aantal bits van DAC en iMac niet gelijk zijn?
Volgens mij kan ik dat op mijn imac instellen...
Misschien een hele stomme vraag maar zou dat te maken kunnen hebben dat het aantal bits van DAC en iMac niet gelijk zijn?
Volgens mij kan ik dat op mijn imac instellen...
Jah, echt een computer voor DummiesLeeuwarden schreef:Ik heb trouwens zo'n iPad in handen gehad inmiddels ennuhhh jouw vrouw gaat erg blij worden
Mijn vrouw zeurt er ook al over. Vooral de op bewegingssensors gebaseerde spelletjes zijn echt geweldig. Als notoire boekenwurm vindt ze die iBooks (de leesboeken dus) echter helemaal nix.
- Leeuwarden
Heb er een race spelletje op gedaan. Cool! Maar het blijft een gadget. En een hele mooie. Ook erg mooi scherm voor foto's trouwens...
- Leeuwarden