Hoi Gervenja,gervenja schreef:Hallo Chris,
graag meenemendan kan ik ze beluisteren op mijn F5.DD8 MkII
Ik moet zelf ook nog speakers, dan heb ik weer meer idee voor wat ik wil.
Die combi had ik ook al in mijn achterhoofd. Ik ben ook zeer benieuwd.
M.v.g.
Chris
