Jazeker, en nog een aantal HD films.ralph schreef:Edo,
heb je al eens BBC earth (deel 1 scene met de vogels) op 1080p geprobeerd af te spelen op je nieuwe mediacenter ?
Ik had ook last van het niet afspelen, maar na instalatie van CCCP (Combined Community Codec Pack) werkt alles goed (en FFDShow). Ondertitels was inderdaad nog een klein dingetje, maar even zoeken op http://www.nlondertitels.com/ hielp goed. Gedownloade file in dezelfde map plaatsen en voila...ondertitels.
Gister Indiana Jones en The last Legion in HD gekeken en moet zeggen dat dat prima beviel..
@Pjort: ik was in totaal 750 euro kwijt.

