Helaas is mijn bestelling van Conrad onvolledig aangekomen, ik mis nog 8 Wima FKP2 condensatoren voor het RIAA netwerk, de opamp en de 7915 voor de voeding. Gelukkig kon ik nog wat componenten vinden om toch te kunnen beginnen. Het circuitje word op gaatjes print gemaakt:

De 2,2uF output caps bleken wat groter te zijn dan ik had verwacht
Daarna komt de voeding, ik heb nog een paar trafo's liggen waarvan ik er een wil gebruiken. Een ringkern trafootje van 2x15v 30VA, een trafo van 2x15V 30VA en een heek klein 2x12V 6VA trafootje. Die laatste zou makkelijk in dezelfde behuizing kunnen als de vsps. Ik moet nog testen of dit problemen gaat geven met brom/ruis.

Ik ben van plan verschillende voedingen te proberen, voorlopig hou ik de voeding dus nog even extern. Ik betwijfel of ik echt relevante verschillen zal horen, zeker omdat de rest van het systeem ook niet erg high-end is. De ontwerper van de VSPS raad minimaal een 50VA ringkerntrafo aan, zou het het waard zijn om (later) ook nog een dergelijke trafo te proberen? Ik heb geprobeerd de VSPS op te bouwen met onderdelen met een goede prijs/kwaliteit verhouding, het kopen van een grote ringkerntrafo zou dat een beetje teniet doen denk ik.
De VSPS komt overigens in de volgende behuizing (de 55mm hoge versie).