Zelfbouw cd-speler
Moderator: Beheerdersteam
Re: Zelfbouw cd-speler
Ik denk dat je Lukasz Fikus van de Lampizator-site bedoelt?
Groeten,
Mischa
Groeten,
Mischa
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zelfbouw cd-speler
Ah, ok, leuke site, al eens bekeken. ben je ook tevreden over het resultaat?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zelfbouw cd-speler
Geen foto bij de hand. Ben bang dat ik ook geen zin heb om er een te maken... Alles uit de kast en dan de kast openmaken, foto en dan weer in omgekeerde volgorde...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zelfbouw cd-speler
Nou k' weet niet... Ik ben voornemens helemaal over te stappen op streaming Lossless audio....Barry2001 schreef:Tsja, kan ik me voorstellen. Nouja, bij gelegenheid een keer dan
Re: Zelfbouw cd-speler
Leeuwarden schreef:Nou k' weet niet... Ik ben voornemens helemaal over te stappen op streaming Lossless audio....Barry2001 schreef:Tsja, kan ik me voorstellen. Nouja, bij gelegenheid een keer dan
dacje nodig
http://www.lampizator.eu/LAMPIZATOR/TRA ... mikro.html
binnenkort deze beluisteren met FLAC file steaming audio
als eerder dit streaming Lossless audio mogen ervaren maar
LP weergave vond ik toen toch nog toch meer emotie hebben
