Muziek heb ik niet meer op CD ofzo alleen 32Gig op mijn iPod, radio kan evt ook via iPod.
Meer heb ik niet nodig
Vanavond zal ik nog een paar foto's maken van de stand van vandaag!.
Ik moet oppassen dat het niet snel een rommeltje gaat worden in de kast, maar ik doe mijn best.
Als het goed is moeten de zijkanten van het chassis vandaag ook een eind klaar zijn.

