Ik zelf vind ze wel mooi helder en aangenaam klinken icm Monacor sp-90.
Maar in wat voor klasse valt deze tweeter eigelijk?
oja.. hij ziet er niet mooi meer uit btw... oud dingetje
Moderator: Beheerdersteam
Audax units worden nog steeds aangeboden, behalve bij Proraum in Duitsland bijvoorbeeld ook in Denemarken.richard schreef:Audax is niet meer in actie.
Vergeet ook niet het Amerikaanse Von Schweikert. Die gebruikte ze destijds ook veel. Weet niet of die er noodgedwongen mee gestopt zijn wegens levering problemen van Audax want ze maakte destijds wel naam met modellen met Audax units er in.Rudy_h schreef:De oude Audax fabriek heeft 2 jaar geleden hun deuren gesloten na het verlies van hun contract met de franse autoproducenten
Liep de kamer niet langzaam leeg of zoPjotr schreef:Hij kon alleen niet zo hard, dan ging ie stuk en er zaten nog wel meer probleempjes in.
K&T 1998 nr. 4Pjotr schreef:Ik moet nog wel ergens een K&T hebben waarin een uitgebreid test rapport er van staat.
Mit dem HD3P bietet Audax einen herausragend guten Hochtöner zu einem zugegebenermaBen herausragenden Preis.amanda schreef:Wat ik me er van herinner is dat ie pas rond de 4 of 5 khz inzetbaar was, niet echt praktisch...
Maar wel cool
Dan hebben we het nog niet over de oude serie B&W speakers zoals bv. de DM seriePjotr schreef:Bedankt Rudy,
Er is dus nog hoop voor de Audax fans zolals o.a. ikzelf
Vergeet ook niet het Amerikaanse Von Schweikert. Die gebruikte ze destijds ook veel. Weet niet of die er noodgedwongen mee gestopt zijn wegens levering problemen van Audax want ze maakte destijds wel naam met modellen met Audax units er in.Rudy_h schreef:De oude Audax fabriek heeft 2 jaar geleden hun deuren gesloten na het verlies van hun contract met de franse autoproducenten