breng dan wel vol doende bat te rijen meedre schreef:ik heb een phono op batterijen en met veel verstel mogenlijk heden!!
ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ook ik meld mij bij deze present! De planning is om mijn omnipooltjes, de Ohmnia, mee te nemen alsmede mijn mediacenter om de veelzijdigheid te demonstreren. In principe neem ik alleen een monitor mee om aan mijn mediacenter te koppelen maar als iemand een beamer/grotere tv heeft dan is dat misschien wat praktischer. Misschien een idee om een hometheater zaal op te bouwen?
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
YupRobertD schreef:Tubehead, neem jij je phonotrap mee?
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Dat zou je feitelijk hetzelfde kunnen doen als voorheen: overdag de grote luidsprekers in de kantineruimte vooraan, en na het eten het HT-gebeuren. Als je een specifieke ruimte geheel zou toewijzen aan enkel HT of analoog, dan kan de indeling naar formaat en fullrange wel eens in het gedrang komen. Of je moet meer ruimtes gaan huren, als dat al mogelijk is...Vinculum schreef:Misschien een idee om een hometheater zaal op te bouwen?
-
hanselchen
- Berichten: 203
- Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 22:46
- Locatie: Nederweert
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Queen??!! foute muziek??!! grrrrr cultuurbarbaar!!!ray5150 schreef:@Ralphies, hier nog meer foto's te vinden:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =26&t=8849
Ik heb trouwens grote aandrang om boel hele foute muziek mee tenemen, ik noem Mika, Queen, Wham!, Blondie, enz....![]()
Bands als Queen vormde de bakermat voor de huidige muziek!
Ik will me ook graag aanmelden voor de ZBA luisterdag.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Dat weet ik ook wel, maar in de jaren '70 en '80 moesten de heren critici er anders niks ervan hebben...hanselchen schreef:Queen??!! foute muziek??!! grrrrr cultuurbarbaar!!!![]()
Bands als Queen vormde de bakermat voor de huidige muziek!
-
hanselchen
- Berichten: 203
- Lid geworden op: vr 22 jun 2007, 22:46
- Locatie: Nederweert
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ach, smaken verschillen, ook onder de critici uit de zeventiger jaren.
Nu beweren de huidige generatie critici dat het toch een van de grootste en succesvolste artiesten zijn aller tijden.
Zelf ben ik opgericht in de eind van de jaren zestig, dus ik ben met deze muziek opgegroeid, ik ben groot liefhebber van bands als Queen, Roxy Music, U2 enz.
Huidige bands, zoals Nova Star, The Sugarbabes & The Killers kunnen mij óók bekoren, dus ik ben (gelukkig) niet blijven "hangen" in the 80's.
Het maakt niet uit wie welke muzieksmaak heeft, als we er maar lekker van kunnen genieten.
Muziek blijft toch hét middel om onze bouwsels uit te kunnen proberen.
Nu beweren de huidige generatie critici dat het toch een van de grootste en succesvolste artiesten zijn aller tijden.
Zelf ben ik opgericht in de eind van de jaren zestig, dus ik ben met deze muziek opgegroeid, ik ben groot liefhebber van bands als Queen, Roxy Music, U2 enz.
Huidige bands, zoals Nova Star, The Sugarbabes & The Killers kunnen mij óók bekoren, dus ik ben (gelukkig) niet blijven "hangen" in the 80's.
Het maakt niet uit wie welke muzieksmaak heeft, als we er maar lekker van kunnen genieten.
Muziek blijft toch hét middel om onze bouwsels uit te kunnen proberen.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
'Tis dat ik er niet kan zijn anders nam ik de Dolly Dots en John Travolta (Pulp Fiction) meehanselchen schreef:Queen??!! foute muziek??!! grrrrr cultuurbarbaar!!!ray5150 schreef:@Ralphies, hier nog meer foto's te vinden:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =26&t=8849
Ik heb trouwens grote aandrang om boel hele foute muziek mee tenemen, ik noem Mika, Queen, Wham!, Blondie, enz....![]()
![]()
Bands als Queen vormde de bakermat voor de huidige muziek!
Ach Queen is erg goed maar om ze nou de bakermat te noemen van de huidige muziek gaat wat ver. Kun je Bowie ook wel in het rijtje zetten. Wat ik nu zo aan nieuwe bandjes beluister is het afwisselend New Wave, imitatie Punk en rammerige Metal.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Wat ik erg jammer vind ik dat eigenlijk de meeste mensen enkel de hits kennen van Queen.
Ze hebben op hun albums echter veel meer dan dat, dat absoluut geen pop/rock te noemen is.
Wat mij betreft een top band op alle vlakken. Van (bijna) metal tot pop, bijna klassiek en alles wat er tussen zit.
Muzikaal technisch ook erg goed.
Ze hebben op hun albums echter veel meer dan dat, dat absoluut geen pop/rock te noemen is.
Wat mij betreft een top band op alle vlakken. Van (bijna) metal tot pop, bijna klassiek en alles wat er tussen zit.
Muzikaal technisch ook erg goed.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
En ik zal er ook weer zijn. Mijn eerste vakantiedag, dus ik moest nog wat regelen met mijn vriendin.
Wat ik exact ga meenemen weet ik niet, maar ik verwacht:
Luidsprekers: Accio Music met Beryllium tweeters
Filter: Actief Groundsound
Versterkers: Mix van klasse A en Hypex
Front: gemodificeerde netwerkspeler (Transporter, Ripnas met Buffelo DAC)
Muziek: gewoon wat ik leuk vindt.
Fout, Lounge, Frans (Nee, niet Bauer, Francais)
Gr. Harry
Wat ik exact ga meenemen weet ik niet, maar ik verwacht:
Luidsprekers: Accio Music met Beryllium tweeters
Filter: Actief Groundsound
Versterkers: Mix van klasse A en Hypex
Front: gemodificeerde netwerkspeler (Transporter, Ripnas met Buffelo DAC)
Muziek: gewoon wat ik leuk vindt.
Gr. Harry
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik kom ook weer langs en neem denk ik mijn Marantz CD40 voorzien van een buizentrapje mee.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Was al bang dat er geen luisterdag zou zij
Maar gelukkig daar istie weer! Misschien dat ik daddy dit keer kan overtuigen om weer mee te gaan!
Simon
Simon
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Komt simon weer aan! Ik verdenk je ervan dat je alleen nog voor de luisterdag hier aanwezig bent hahahaha!
Super dat je er weer bij bent!
Super dat je er weer bij bent!
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Aanwezig, met een aantal eindversterkers
.
Hypex UcD400HG HxR + SMPS400 & LM3886 AMP.
Hypex UcD400HG HxR + SMPS400 & LM3886 AMP.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik weet dat er kosten aan verbonden zijn, maar ik weet niet zeker of ik kan komen.
Kan ik ook gewoon even betalen als ik er ben of is dat te veel gedoe?
Kan ik ook gewoon even betalen als ik er ben of is dat te veel gedoe?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Heej, ben benieuwd naar je ervaring met het buizentrapje?knuisje schreef:Ik kom ook weer langs en neem denk ik mijn Marantz CD40 voorzien van een buizentrapje mee.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
rik, er is dit jaar geen voorinschrijving of voorafbetaling. Als je kunt komen ben je welkom, je hoeft je bijdrage pas te leveren als je binnen komt.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Hetzelfde als afhelopen jaar, rond 4 uur ga ik vragen wat iedereen wil, en bel ik domino's op, zodat ze weer met een oude kar de dozen in 2 leveringen komen doen hahaha.b_force schreef:En hoe doen we het met de pizza's?
Jan

