Hoi,
Ik weet niet of het met de hier gebruikte forum software mogelijk is, maar van een ander forum (voor bassisten) ben ik gewend dat als je geabonneerd bent op een thread en je krijgt een melding van een reactie, dat de daarin opgenomen link je meteen naar de eerste nieuwe post in de desbetreffende thread brengt ipv naar de eerste post. Hierdoor hoef je niet meer naar de nieuwe post te zoeken/navigeren. Aangezien luiheid de mens dient, zou ik dat hier ook wel fijn vinden. Kan dit?
GR ROdy
melding van reactie ->meteen naar eerste nieuwe post
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: melding van reactie ->meteen naar eerste nieuwe post
Ik vermoed dat je iets over het hoofd ziet: de eerste de beste link in een melding brengt je direkt naar de juiste post.
Re: melding van reactie ->meteen naar eerste nieuwe post
My bad, ik dacht dat die mij naar de lijst met alle nieuwe posts in alle topics zou brengen. Niet goed gekeken dus. Slotje mag erop, tnx.
Gr rody
Gr rody
