melding van reactie ->meteen naar eerste nieuwe post

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

melding van reactie ->meteen naar eerste nieuwe post

Bericht door Rody »

Hoi,

Ik weet niet of het met de hier gebruikte forum software mogelijk is, maar van een ander forum (voor bassisten) ben ik gewend dat als je geabonneerd bent op een thread en je krijgt een melding van een reactie, dat de daarin opgenomen link je meteen naar de eerste nieuwe post in de desbetreffende thread brengt ipv naar de eerste post. Hierdoor hoef je niet meer naar de nieuwe post te zoeken/navigeren. Aangezien luiheid de mens dient, zou ik dat hier ook wel fijn vinden. Kan dit?

GR ROdy
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: melding van reactie ->meteen naar eerste nieuwe post

Bericht door Marp »

Ik vermoed dat je iets over het hoofd ziet: de eerste de beste link in een melding brengt je direkt naar de juiste post.
Rody
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 20 apr 2009, 12:02
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

Re: melding van reactie ->meteen naar eerste nieuwe post

Bericht door Rody »

My bad, ik dacht dat die mij naar de lijst met alle nieuwe posts in alle topics zou brengen. Niet goed gekeken dus. Slotje mag erop, tnx.

Gr rody
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”