precies wat ik zoek dus. de kast is niet van belang voor mij, ik wil een eigen behuizing bouwen.
Tot nu toe wat spullen besteld, aansluitingen, schakelaar nieuwe buisvoeten enz.
tevens een plaat alu op de kop getikt en kan daar mee aan de slag.
Op de regenachtige avonden zal ik het schema moeten opzetten, zoals hij nu gebouwd is.
de modificarties staan helaas niet op papier
Ik ben benieuwd
Mijn aanpak is als volgt,
Behuizing maken met nieuwe aansluitingen, schakelaar, potmeter, buisvoeten
De UTG's opknappen samen met de Trafo, de tweede trafo is gebruikt voor de 6,3v aanluitingen. deze laat ik weg. 1 trafo is genoeg naar mijn idee.
In de tussen tijd kan ik het schema uitzoeken.
Ik heb al gelijk een vraag, ik kom er maar niet uit hoe dat zit met bias afstellen. ik leest het overal maar snap er nix van. ik zie ook nergens in de schema's waar je dat zou moeten doen.
Kan iemand mij dat uitleggen aan de hand van de schema's van de Bocama?
Waar moet je nu wat meten en hoe afstellen?
hieronder het begin. en nu het project klaar is ook nog even het eindresultaat.
Ik heb ook het def. schema erbij gezet.

