B-Force, AMP11 van 41hz is een mono versterker voor TK2050. Ideaal voor een subwoofer inderdaad! Er is eenvoudig een plate-amp van te maken doordat de TP2050 op de bodem is geplaatst. En wat ik in subwoofers gemiddeld voorbij zie komen (laatst nog een Adam SUB12 onder handen genomen) is toch wel stukke minder van kwaliteit.
En wat betreft een hoop voor weinig, dat is ook een van de hoofdredenen waarom ik er zo enthousiast over ben. Er is heus beter te krijgen, maar dat is met bijna alles, anders zouden we allemaal uitgePIEPt zijn hier!

Mij gaat het echt juist om een enorme hand vol voordelen tegenover een minimaal en te verwaarlozen aandeel aan 'nadelen'. Nadelen die in elk geval voor 99% van de gebruikers niet zwaar wegen.
Even op een andere manier off topic, ik hou erg van mountainbiken en die techniek zie je hetzelfde effect in terug. Uiteraard is in alle opzichten een laag gewicht een voordeel, maar als in het heetst van de strijd de boel breekt is het toch niet een goede keuze. Een downhill mountainbike is om die reden nooit super licht. Dan de geometrie, het is heel moeilijk om absolute vooruitgang te boeken, een voordeel in het ene opzicht gaat haast altijd gepaard met het introduceren van een nadeel in een ander opzicht. Het gaat erom dat er goed mee gefietst kan worden voor het doel waar de fiets voor is ontworpen, zonder gevaar en defecten.
Dus iemand die helemaal wild is van cross country rijden kan enorm afgeven op een downhill mountainbike omdat hij zo zwaar is, maar voor de downhiller is het een pareltje, zijn liefje, zijn alles.
Voor mijn doel zijn deze versterkers prima, handig, veelzijdig en bieden een hand vol extra voordelen die vele anderen niet bieden.