Helaas.
Gr. Frank
Moderator: Beheerdersteam
Bedankt voor het opzoeken!de_smit schreef:De adressen die ik via wat collega bedrijven heb gekregen liggen in Heerhugowaard (ATM) en België. Niet echt in de buurt van Utrecht.![]()
Helaas.
Gr. Frank
Gewoon langsgaan, buis in de auto, laten zien en zeggen dat je contant afrekent. Gaat bij dit soort zaken veel beter dan bellen. Ik heb iets soortgelijks gehad met het stralen van een fietsframe. In de regel kan er dan veel meer en het kost minder.MichaelB schreef:Ik heb al een aantal firma's gebeld, maar die zijn alleen maar geïnteresseerd in grote partijen. Er moeten er toch wel een paar in de buurt van Utrecht zijn die ook kleine zaken doen?
Ik heb gekozen voor standaard alu-kleur. Dit, omdat de Tangbands ook aluminium kleur zijn. In principe zijn alle kleuren mogelijk, maar dit lijkt me de strakste oplossing.fluppie schreef:Ga je ze anodiseren met een kleurtje ? Of gewoon alu-kleur ?
Senks! Ben er ook echt blij mee.Wowly schreef:Sjiek man!
Maar eh, zit er nou kwaliteitsverschil tusen de een en de ander? Je foto's lijken me gruwelijk gdetailleerd....
Jan
Niet overdrijven nou, hè.MichaelB schreef:
Arno heeft mooie rondjes gemaakt voor de boven en onderzijde. Deze had hij al 2mm smaller gemaakt dan de buis, zodat hier nog doek overheen getrokken kon worden. Deze rondjes zijn nu passend. M.a.w. er is dus 1mm dikte weggeslepen! Oef.
Waren het eerst wanden van 5mm, zijn die nu dus nog maar 4mm.
Arno schreef:Niet overdrijven nou, hè.MichaelB schreef:
Arno heeft mooie rondjes gemaakt voor de boven en onderzijde. Deze had hij al 2mm smaller gemaakt dan de buis, zodat hier nog doek overheen getrokken kon worden. Deze rondjes zijn nu passend. M.a.w. er is dus 1mm dikte weggeslepen! Oef.
Waren het eerst wanden van 5mm, zijn die nu dus nog maar 4mm.Jij wilde ze 88mm hebben, maar ik heb ze toen heel eigenwijs 89.5 gemaakt, weet je nog?
![]()
Als ze nou toch een haartje te groot zijn voor het mooi, dan moet je het maar zeggen dan frees ik wel nieuwe voor je.
Ja, nou en? Dan heb je gelijk en zit ik er naast. Lekker belangrijk!MichaelB schreef:Arno schreef:Niet overdrijven nou, hè.MichaelB schreef:
Arno heeft mooie rondjes gemaakt voor de boven en onderzijde. Deze had hij al 2mm smaller gemaakt dan de buis, zodat hier nog doek overheen getrokken kon worden. Deze rondjes zijn nu passend. M.a.w. er is dus 1mm dikte weggeslepen! Oef.
Waren het eerst wanden van 5mm, zijn die nu dus nog maar 4mm.Jij wilde ze 88mm hebben, maar ik heb ze toen heel eigenwijs 89.5 gemaakt, weet je nog?
![]()
Als ze nou toch een haartje te groot zijn voor het mooi, dan moet je het maar zeggen dan frees ik wel nieuwe voor je.Daar gaan we de mail op teruglezen. Be right back!
(en ff een schuifmaat pakken)