ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ja je kunt er sowieso wel ideen op doen of idd merken horen die je nog niet kent, dat vind ik ook wel een mooie reden.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik hoop toch echt dat dat laatste een grapje is, anders zit je op 't verkeerde forum, op Hifi.nl en Hear.nl kan je terecht met vragen over 'hoe merken klinken' en welke interlink 't beste klinkt etc. Hier houden we 't graag realistisch en nuchter, geen kwakzalverij, geen opsmuk, geen verkooppraat ...Ralphies schreef:Ja je kunt er sowieso wel ideen op doen of idd merken horen die je nog niet kent, dat vind ik ook wel een mooie reden.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Sander...t is een luisterdag... mensen komen om naar muziek (via spullen, dus indirect ook naar spullen) te luisteren
Ik hoop dat de meeting niet al te nuchter is met heel veel opschmuck
Ik hoop dat de meeting niet al te nuchter is met heel veel opschmuck
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
de meesten moeten nog met de auto naar huis hoorBoppo84 schreef:Ik hoop dat de meeting niet al te nuchter is ....
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ik ook, dus dat wordt leuk voor RaymondBoppo84 schreef:ik mag op een achterbank
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Nou, het zilverdraad is uiteraard een geintje maar het luisteren op de dag in mei is voor mij wel een van de redenen om een Hypex ervaring op te doen. En vanuit interesse als audio-hobby vind ik het wel een mooie bijkomstigheid andermans creaties te zien en te horen.
Dus het heeft wel een overlap met zaken als hifi.nl in die zin dat je met interesse ook kijkt naar wat je zelf nie theb thuis staan. Maar dit forum zelf draait meer over zelfbouw dan idd commercieel gerichte merkverkoop en in dat opzicht staat het weer los van hifi.nl
Dus het heeft wel een overlap met zaken als hifi.nl in die zin dat je met interesse ook kijkt naar wat je zelf nie theb thuis staan. Maar dit forum zelf draait meer over zelfbouw dan idd commercieel gerichte merkverkoop en in dat opzicht staat het weer los van hifi.nl
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Breda is toch om ...
1. die andere gekken nog eens terug te zien
2. te tonen wat we nog niet kunnen
3. te bewonderen waar andere al wel in zijn geslaagd
4. een reden te hebben, niet mee naar Greet haar tuinfeestje te moeten
... en beginnen jullie nu maar flink te bouwen, anders sta je daar straks met lege handen!
Ed.
1. die andere gekken nog eens terug te zien
2. te tonen wat we nog niet kunnen
3. te bewonderen waar andere al wel in zijn geslaagd
4. een reden te hebben, niet mee naar Greet haar tuinfeestje te moeten
... en beginnen jullie nu maar flink te bouwen, anders sta je daar straks met lege handen!
Ed.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Breda , is wel een eind rijden. Maar als het zo gezellig wordt als de ZBA dag van het Noorden kom ik ook.
Ik zie nog weinig bronnen, dus ik kan wel mijn gestripte/gemodificeerde Shanling CD-T100se CDspeler,een Draadloos Netwerk Speler met buizenuitgang en NAS meebrengen verder is het denk wel leuk om de LEGO bouw stenen van binnen te bekijken.
Misschien is er nog wel plek over voor iemand om mee te rijden, ik rij vanaf Nieuw Amsterdam.( ik Zet dit ook in de carpool topic).



Ik zie nog weinig bronnen, dus ik kan wel mijn gestripte/gemodificeerde Shanling CD-T100se CDspeler,een Draadloos Netwerk Speler met buizenuitgang en NAS meebrengen verder is het denk wel leuk om de LEGO bouw stenen van binnen te bekijken.
Misschien is er nog wel plek over voor iemand om mee te rijden, ik rij vanaf Nieuw Amsterdam.( ik Zet dit ook in de carpool topic).

- the cosmic gate
- Berichten: 284
- Lid geworden op: di 06 okt 2009, 11:03
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
ik kom zeker wel langs, is voor mij om de hoek .
Ben heel benieuwd
Ben heel benieuwd
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Zo! Op die fotoś kijkend, dat is een mooie kast, dat apparaat op dat lichtblauwe foam, zeer mooi!
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
He luitjes,
Ziet er allemaal goed uit! Ik proef een geslaagde dag, NU al!!!
Ik heb geloof ik ook svenergy gekregen
jan
Ziet er allemaal goed uit! Ik proef een geslaagde dag, NU al!!!
Ik heb geloof ik ook svenergy gekregen
jan
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
@Ralphies, hier nog meer foto's te vinden:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =26&t=8849
Ik heb trouwens grote aandrang om boel hele foute muziek mee tenemen, ik noem Mika, Queen, Wham!, Blondie, enz....

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =26&t=8849
Ik heb trouwens grote aandrang om boel hele foute muziek mee tenemen, ik noem Mika, Queen, Wham!, Blondie, enz....
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Was jij dat met de "Bob Marley" bron vergelijk test! Misschien ook wel aardig om dit in Breda te doen.koifarm schreef:Breda , is wel een eind rijden. Maar als het zo gezellig wordt als de ZBA dag van het Noorden kom ik ook.
Ik zie nog weinig bronnen, dus ik kan wel mijn gestripte/gemodificeerde Shanling CD-T100se CDspeler,een Draadloos Netwerk Speler met buizenuitgang en NAS meebrengen verder is het denk wel leuk om de LEGO bouw stenen van binnen te bekijken.
Misschien is er nog wel plek over voor iemand om mee te rijden, ik rij vanaf Nieuw Amsterdam.( ik Zet dit ook in de carpool topic).
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
JA, ik wil ook graag komen.
Ik geloof ook dat Ray verwacht dat ik mijn Nikko Revisited meebreng
Heino rijdt met mij mee. Mogelijk komen nog 1 of 2 extra personen mee.
Groeten,
Mischa
Ik geloof ook dat Ray verwacht dat ik mijn Nikko Revisited meebreng
Heino rijdt met mij mee. Mogelijk komen nog 1 of 2 extra personen mee.
Groeten,
Mischa
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Mag ik dan Deep Purple en Earth & Fire meenemen?ray5150 schreef:@Ralphies, hier nog meer foto's te vinden:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =26&t=8849
Ik heb trouwens grote aandrang om boel hele foute muziek mee tenemen, ik noem Mika, Queen, Wham!, Blondie, enz....![]()
Ik ben wel voorstander van een "Analoog/vinyl" ruimte, zijn daar nog meer liefhebbers voor?
Re: ZBA luisterdag 2010 op 22 mei
Jeroen ga jij je MOB3W ook showen?jeroen_d schreef:Volgens mij wordt het al tijd om de inschrijving te starten...
Mario
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ja, Dat mag jij...RobertD schreef:Mag ik dan Deep Purple en Earth & Fire meenemen?
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Ja, ik weet het niet want ik moet dan wel weer alles meeslepen.Barry2001 schreef:koifarm schreef:
Was jij dat met de "Bob Marley" bron vergelijk test! Misschien ook wel aardig om dit in Breda te doen.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Dat mag jij zeker mee nemen RobertRobertD schreef:
Mag ik dan Deep Purple en Earth & Fire meenemen?
Ik ben wel voorstander van een "Analoog/vinyl" ruimte, zijn daar nog meer liefhebbers voor?
En ben ook voor een analoog ruimte.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Jullie mogen zelf weten hoe de indeling is, dus als jullie behoefte hebben om een analoge ruimte te fixen; mijn zegen heb je!
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
Zowel op elpee als op cd, Ray en Tubehead.ray5150 schreef:Ja, Dat mag jij...RobertD schreef:Mag ik dan Deep Purple en Earth & Fire meenemen?en op welke mediadrager was jij dat dan van plan?
Tubehead, neem jij je phonotrap mee?
En is er iemand met een goede draaitafel? De mijne is wat kwetsbaar en staat op messcherpe spikes, dus die laat ik liever thuis. Ik kan wel kijken of ik nog een oude Lenco L133 van mijn ouders mee kan nemen, die staat daar toch maar in de box...
Een passend elementje heb ik misschien nog wel.
Re: ZBA luisterdag VI op 22 mei 2010
ik heb een phono op batterijen en met veel verstel mogenlijk heden!!
misschien is dat wat!
misschien is dat wat!
