Ik zal thuis een fotootje maken Bert. Feit is wel dat ik het met kabels verleggen eigenlijk niet kan beinvloeden, dus ik weet niet of het instraling is. Maar zoals hierboven vermeld zal ik eens een schemaatje maken van hoe alles nu aangesloten is. Volgens mij moet ik het meer zoeken in toch een aardlus, of juist ontbreken van aarde ergens.xbake schreef:Fotootje ?![]()
50Hz, dan zou het om instraling moeten gaan...
Ik heb al zowel AC en DC gegloeid, maar mijn persoonlijke mening is dat je ook AC gloei bijna perfect stil kan krijgen (hangt ook een beetje van de buiseigenschappen en de interne constructie af).
Maar ik vraag me af, door de push-pull opstelling, wordt ingekoppelde brom via de kathode dan niet opgeheven ?Ik kan er ferm naastzitten hoor ...
![]()
60mV aan de uitgang is inderdaad behoorlijk veel. Zelf probeer ik altijd naar enkele mV's te streven. Tot 5mV is het niet storend, maar dat hangt van de gevoeligheid van je speakers af...
De aanhouder wint Barry. Vooral niet opgeven
Nee, aan opgeven denk ik nog geen moment. Het is hobby en niet zoals hier op het werk een project met een deadline
En als er aan hobby geen aardigheid meer is is het beter ermee te stoppen, toch? Tot nu toe is het in elk geval leerzaam, weer eens totaal anders dan de torrenbakken tot nu toe.