wat bedoel je daarmeeholco schreef:..... heb wel vraagtekens of hij de Neo3 kan bijhouden
Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
Re: Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
Zelfde verhaal als een bijna full-range elektrostaat die onderin aangevuld wordt met een bas speaker, dat gaat ook niet zomaar.Henkjan schreef:wat bedoel je daarmeeholco schreef:..... heb wel vraagtekens of hij de Neo3 kan bijhouden
Technisch kan ik het niet uitleggen, (blijf een houtworm) maar ik denk dat de meeste wel begrijpen wat ik bedoel.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
Volgens mij ben jij geestelijk klaar voor de Grande Ekta van Troels G.
Re: Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
Helaas financieel nietLeeuwarden schreef:Volgens mij ben jij geestelijk klaar voor de Grande Ekta van Troels G.
Inderdaad wel een erg mooie speaker om te zien
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
holco schreef:Helaas financieel niet![]()
Heel herkenbaar...
Re: Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
Nou dat fenomeen bestaat niet in de meeste gevallen.. Het draait om de frequentierespons. Als die mooi overlappen is het makkelijk integreren en anders wat vogelen met de dsp! Als de respons van een mid een gunstige xo niet haalt dan houdt de woofer de tweeter inderdaad niet bij..holco schreef:Zelfde verhaal als een bijna full-range elektrostaat die onderin aangevuld wordt met een bas speaker, dat gaat ook niet zomaar.Henkjan schreef:wat bedoel je daarmeeholco schreef:..... heb wel vraagtekens of hij de Neo3 kan bijhouden
Technisch kan ik het niet uitleggen, (blijf een houtworm) maar ik denk dat de meeste wel begrijpen wat ik bedoel.
Re: Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
Misschien tijd voor een nieuw topic?
Het is me trouwens nog steeds niet helemaal duidelijk waarom deze speakers, waar je zo enthousiast over bent, alweer de kliko in kunnen.
Het is me trouwens nog steeds niet helemaal duidelijk waarom deze speakers, waar je zo enthousiast over bent, alweer de kliko in kunnen.
Re: Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
ja,hij is een beetje aan het doordraven
maak een mooie drieweg met de phl`s als mid en neo als hoog.
woofer heb je al,koop er 2 bij en je hebt een geweldig fraaie speaker
maak een mooie drieweg met de phl`s als mid en neo als hoog.
woofer heb je al,koop er 2 bij en je hebt een geweldig fraaie speaker
Re: Zelfbouw speakers ombouwen naar actief met Hypex AS2.100 DG
Hij moet gewoon eens gaan luisteren bij anderen
, je weet wel een adres in Dordrecht.
Dan pas weet hij of hij wel tevreden moet zijn, of hij wil gewoon de voetjes kwijt onder zijn huidige boxjes.
Er word wel eens gezegd, verandering van spijs doet eten!!!!!
Dan pas weet hij of hij wel tevreden moet zijn, of hij wil gewoon de voetjes kwijt onder zijn huidige boxjes.
Er word wel eens gezegd, verandering van spijs doet eten!!!!!
