Frontpaneel versterker bedrukken

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Re: Frontpaneel versterker bedrukken

Bericht door Miniwatt »

Pjotr schreef:
Hier een linkje naar dat transfer papier, ook wel decal papier genoemd: http://www.modelbrouwers.nl/shop/catalo ... 651330d9ca
Ik heb dat eens geprobeerd om rode letters op een zwarte ondergrond te maken.. :roll: Dat was echt bijna onzichtbaar..
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Frontpaneel versterker bedrukken

Bericht door Pjotr »

:lol: ;)

Nee dat gaat ook niet. Inkjet inkt en laser toner is transparant. Je hebt daarvoor decal papier met een witte drager nodig. Heb wat van die velletjes besteld. Eens zien wat het wordt.

Vond nog wat van die Seno vellen en heb het nog eens geprobeerd. Dat werkt van geen meter: Het komt wel mooi over maar de huidige laser toner hecht vrijwel niet op geanodiseerd aluminium.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Frontpaneel versterker bedrukken

Bericht door OpaBert »

We brengen zwarte toner op printplaat wat op het koper zit om printjes te etsen is diep zwart
En ik las ook dat het op aluminium niet hecht
Ik reageer op een bericht van 20 jaar gelden :lol:
Maar ik zat er aan te denken om dat eens te proberen, ik dacht waarom niet , en ik lees hier dus dat bericht van 20 jaar geleden,
Ik weet niet of we toen al op koper de toner deden strijken met de strijkbout of moest het nog bedacht worden.
Ondertussen bedrukken we T-Shirts petje je koffie beker of reclame paneel van Aluminium
Er is een oneindige hoeveelheid aan links naar bedrijven die het voor je doen tegen betaling
En die doen dat natuurlijk erg mooi
Maar de printen die ik en ook Demo voor mij hebben gemaakt zagen er prachtig uit
En zoal ik me herinner was het vroeger ook altijd veel mooier weer O:)
Dus misschien zit daar een verschil tussen werkelijk mooi en mooi vandaag
Wil het toch gaan proberen, ik weet dat ik m’n koper tegen de 140 graden aan moest verwarmen met een elektrisch warmhoud plaatje moet zitten en m’n A4 op het koper moest strijken
Ga het zo ook met aluminium proberen, ik kan geen reden bedenken waarom dat minder goed zou gaan
Misschien was het op koper ook niet zo mooi als ik mij herinner
Dat ga ik dan wel zien de komende week :D
Anders wordt het toch weer CNC
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Frontpaneel versterker bedrukken

Bericht door OpaBert »

Shit ik weet weer waarom ik dit niet meer doet :(
Heb een halfuurtje bij de computer gezeten en ik weet niet meer hoe ik moet zitten staan liggen :x
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Frontpaneel versterker bedrukken

Bericht door markbakk »

ik weet niet meer hoe ik moet zitten staan liggen
Dat is wel beroerd. Bewegen is uiteraard beter dan stilzitten achter een PC. Ik probeer heel veel te variëren qua houding en werkplek.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Frontpaneel versterker bedrukken

Bericht door OpaBert »

Ja ik ervaar hefboom al als ik nu bij m’n radio zit en leuke radio verbindingen maak dat ik na een kwartiertje uit m’n stoel moet
Maar ik heb er nog altijd plezier in Zondag even met een Noor op eilandje in de Artic Circle gesproken en samen met mijn kleinzoon van 4 Die snapte er nog niet veel van Maar één Wedstrijd radio station nam toch even de tijd voor me toen ik er hem op attent maakte dat ik een speciale gast had Een kleinzoon En mijn eigen zoon heeft het gefilmd met zijn telefoon
En M’n kleinzoon zei Doei tegen die Ukrainer toen ik vroeg of hij hem gedag wilde zeggen Doei :rofl:
Dat was leuk O:)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Frontpaneel versterker bedrukken

Bericht door Pjotr »

Blijft een leuke sport, dat DX'en! O:)
Plaats reactie