Nou het gaat niet om het budget maar meer wat je verstaat onder het begrip "zonder poespas".
Ik vind gebalanceerd daar al niet onder vallen eigenlijk, laat staan een heel erg dure stappen schakelaar (terwijl dien goedkoper ook te regelen zijn). De vraag is namelijk hoeveel gelijkloop nog hoorbaar is.
Maar jij vindt dat poespas geen synoniem is voor goedkoop (ik overigens ook niet in letterlijke zin des woords), maar waar leg je dan de grens? Een cable-cooker of heilig blokje op je speaker kun je daar dan ook wel onder verstaan?
Wellicht is het een woord/definitie die wij beiden anders invullen.
Voor mij is zonder poeaspas puur op een zo'n simpel (doch doordacht)/efficiënt mogelijk manier een degelijk ontwerp maken dat puur ontworpen is op feiten zonder extreem te gaan. (een THD+N van 0,0005% hoort daar al niet bij).
Wat ik al eerder zei, wil je perse toch nog een betere gelijkloop, dan is een PGA chip al voldoende en is vele malen goedkoper.
Dus Sander, be easy!!!!
Ik bedoel het absoluut niet verkeerd en het is zeker een mooi ontwerp!!!
Ik zet enkel voor mezelf (wellicht anderen) vraagtekens bij de term "zonder poespas" hier. Zo zou IK PERSOONLIJK nooit zoveel uitgeven voor een voorversterker.
Maar nogmaals, dat zijn persoonlijke keuzes en blijkbaar andere percepties van het begrip. Wellicht leg jij de grens ergens anders.
Dat mag je ook prima