ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Bericht door Henkjan »

vrienden,

het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van de vorige jaren, nu weer de verkiezing van de versterker van het jaar.

Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle versterker (VV/eind/pre/etc) projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2009 zijn gereed gekomen

ik zou zeggen: 1 week lang nominaties indienen, dan gaan we stemmen
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Bericht door TubeHead »

Ondanks de storingen blijft er toch één versterker project die me blijft verbazen qua hoeveelheid werk en detail er word in gestoken..

En dat is CVE's zn Greenfrog / Antoon versterker !

viewtopic.php?f=7&t=7947&start=200



:mrgreen:
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Bericht door sevenup »

Ik denk dat de 'Cappuccino Amplissimo - 3x LM3886 Amp' ook genomineerd mag worden.
Ik heb bewondering voor de manier waarop de behuizing gemaakt is. Helemaal zelf gebouwd uit lossen onderdelen zonder iets kant en klaars te gebruiken.

viewtopic.php?f=7&t=9022&start=0
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Bericht door sietse »

Deze van sevenup mag er ook bij vind ik.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... &start=100
Gebruikersavatar
scanspeakman
Berichten: 423
Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43

Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Bericht door scanspeakman »

Hmmm...... eigenlijk vind ik dat de Prelude (al dan met niet poespas) van Sander een plek in deze categorie verdient.

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=10174

Welliswaar nog niet klaar maar wel met een erg scherp oog voor netjes ontwerpen gemaakt. Misschien kan hij niet voor de hoofdprijs mee aangezien het project nog verder gaat maar dan in ieder geval "runner-up 2009" naar mijn mening. En daarnaast is het een eigen ontwerp en geen kit oid.

Scanspeakman
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Bericht door Henkjan »

scanspeakman schreef:
....Welliswaar nog niet klaar
je zegt t... hij mag meedoen voor 2010 in dat geval...
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Bericht door RobertD »

Mag je ook je eigen versterkers opgeven?

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... hilit=300B
Deze was te beluisteren op de ZBA dag.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Bericht door ray5150 »

RobertD schreef:
Mag je ook je eigen versterkers opgeven?
Wat jij kan, kan ik ook! :mrgreen:
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 58&start=0
Deze zal te beluisteren zijn op de ZBA dag...
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag

Bericht door RobertD »

Die hoort er zeker bij Ray!
Gesloten

Terug naar “Projecten van het jaar”