ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
vrienden,
het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van de vorige jaren, nu weer de verkiezing van de versterker van het jaar.
Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle versterker (VV/eind/pre/etc) projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2009 zijn gereed gekomen
ik zou zeggen: 1 week lang nominaties indienen, dan gaan we stemmen
het is er weer de tijd van het jaar voor: lijstjes en verkiezingen daarom, na het grote succes van de vorige jaren, nu weer de verkiezing van de versterker van het jaar.
Hierbij een oproep tot nominaties. Wat mag er voorgedragen worden: alle versterker (VV/eind/pre/etc) projecten die hier zijn voorgesteld en die in 2009 zijn gereed gekomen
ik zou zeggen: 1 week lang nominaties indienen, dan gaan we stemmen
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Ondanks de storingen blijft er toch één versterker project die me blijft verbazen qua hoeveelheid werk en detail er word in gestoken..
En dat is CVE's zn Greenfrog / Antoon versterker !
viewtopic.php?f=7&t=7947&start=200

En dat is CVE's zn Greenfrog / Antoon versterker !
viewtopic.php?f=7&t=7947&start=200
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Ik denk dat de 'Cappuccino Amplissimo - 3x LM3886 Amp' ook genomineerd mag worden.
Ik heb bewondering voor de manier waarop de behuizing gemaakt is. Helemaal zelf gebouwd uit lossen onderdelen zonder iets kant en klaars te gebruiken.
viewtopic.php?f=7&t=9022&start=0
Ik heb bewondering voor de manier waarop de behuizing gemaakt is. Helemaal zelf gebouwd uit lossen onderdelen zonder iets kant en klaars te gebruiken.
viewtopic.php?f=7&t=9022&start=0
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Deze van sevenup mag er ook bij vind ik.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... &start=100
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... &start=100
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Hmmm...... eigenlijk vind ik dat de Prelude (al dan met niet poespas) van Sander een plek in deze categorie verdient.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=10174
Welliswaar nog niet klaar maar wel met een erg scherp oog voor netjes ontwerpen gemaakt. Misschien kan hij niet voor de hoofdprijs mee aangezien het project nog verder gaat maar dan in ieder geval "runner-up 2009" naar mijn mening. En daarnaast is het een eigen ontwerp en geen kit oid.
Scanspeakman
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=10174
Welliswaar nog niet klaar maar wel met een erg scherp oog voor netjes ontwerpen gemaakt. Misschien kan hij niet voor de hoofdprijs mee aangezien het project nog verder gaat maar dan in ieder geval "runner-up 2009" naar mijn mening. En daarnaast is het een eigen ontwerp en geen kit oid.
Scanspeakman
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
je zegt t... hij mag meedoen voor 2010 in dat geval...scanspeakman schreef:....Welliswaar nog niet klaar
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Mag je ook je eigen versterkers opgeven?
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... hilit=300B
Deze was te beluisteren op de ZBA dag.
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... hilit=300B
Deze was te beluisteren op de ZBA dag.
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Wat jij kan, kan ik ook!RobertD schreef:Mag je ook je eigen versterkers opgeven?
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... 58&start=0
Deze zal te beluisteren zijn op de ZBA dag...
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: ZBA Versterker van het jaar 2009 - nominaties graag
Die hoort er zeker bij Ray!
