Na erg tevreden te zijn met men 2 x UCD400 die nogsteeds in zijn eindfase leeft is afgelopen weekend bij de repetitie met de band mijn basgitaarversterker overleden
Het ging om een Roland CK100
(die op de foto is niet van mij, die van mij is nog zo goed als nieuw

Jullie zien het misschien al, het was een keyboard versterker maar toen ik hem perongeluk eens gebruikt had voor mijn basgitaar vond ik hem zo goed klinken dat ik hem gehouden heb.
Toen ik hem kreeg was hij nog bijna nieuw ondanks dat die toch al ik schat 25 jaar oud was.
Het mooie aan deze versterker is dat hij 3-wegs is dat naar mijn mening een basgitaarversterker ook nodig heeft (in iedergeval minimaal 2 wegs)
Maar nu de vraag.
De eindtorrent zijn kapot (2 sanken transistors) en het is mij niet meer de moeite om hier nieuwe van te gaan kopen, laat staan dat er nog meer overleden is!
Nu dacht ik eraan om een UCD180 te gebruiken.
De trafo ( 2 x 45V) wou ik hergebruiken net zoals de elco`s ( 2 x 3300uF).
Zijn er nog mooiere / betere opties?
het mag echter niet teveel geld kosten (+/- €150)
