Als eerste de beste wensen voor 2010 toegewenst.
Ik heb ooit bij Speaker & Co Rotterdam het Clio Lite meetsysteem gekocht incl. een Actesi Lite kastje en een MBNM 550 EL microfoon.
Omdat het nog de ISA card versie betreft zit ik er aan te denken om een nieuw (ander) software pakket te nemen maar vraag me dus af of ik dan gewoon de Actesi Lite
nog kan gebruiken via een standaard geluidskaart?
Ik ben ook nog bezig geweest met Audiomatica om de HR-2000 ISA card te upgraden naar een PCI card maar vond dat te kostbaar.
En misschien kunnen jullie mij ook een advies geven welke software makkelijk in gebruik is en goed te combineren is met de Hypex AS2.100 plate amps? deze werkt voor zover ik begrijp met .DSP bestanden.
Bvd,
Mario
Foto van de Actesi Lite,

