Sinds een week geleden ben ik dit forum tegen gekomen en heb al heel wat info gelezen
Voorheen hield ik me bezig met autoaudio (zoals meerdere hier) maar sinds ik op me zelf woon begint het ook te kriebelen om voor in de huiskamer wat lekker geluid te creeren.
En ook omdat me auto van de zomer is leeg gehaald door iemand die het waarschijnlijk harder nodig had dan ik...
Stad en land afgelopen om wat 'moois' te vinden maar niet echt mijn smaak allemaal (qua looks dan).
Mijn vader heeft ooit al eens zelf boxen gebouwd (+/-25jaar geleden) en die klinken nog steeds geweldig (voor wat ik gewend ben aan huisaudio). Dus ik loop al wat langer met het idee om ook iets zelf te brouwen
Hierbij al een voorproefje van het model wat ik wil gaan maken.
Het is nog een model dus afhankelijk van de boxen(drivers heb ik begrepen
Daarnaast zal ik nog verder op de theorie moeten verdiepen.
Daarom TIPS zijn altijd welkom
Het was mijn bedoeling om dus een 3-weg te maken en dan de ruimte die ik over zou hebben om een sub onderin te maken maar gezien de ruimte die ik nu over heb zal dat kritisch worden.
Alvast bedankt voor jullie tips & tricks!

